سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انطباق تولیدات استان سمنان با استاندارد‌های ملی طی بیش از هزار بازدید بررسی شد

سرپرست اداره کل استاندارد استاندارد استان سمنان گفت: بیش از هزار و ۴۱۸ بازدید فنی از واحدهای تولیدی استان به وسیله کارشناسان به منظور بررسی کیفیت محصولات تولیدی و انطباق با استانداردهای ملی انجام شد.

حیدریان  ابراز کرد: بازدید فنی از واحد‌های تولیدی به منظور صدور یا تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد و نیز نظارت بر تولیدات، حداقل ۲بار در سال، انجام می‌شود که طی آن مراحل تولید محصول جهت انطباق با استاندارد‌های ملی مربوطه مورد پایش قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: بیشترین بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی در سال ۱۴۰۱ در صنعت غذایی، کشاورزی و صنعت ساختمانی و معدنی استان سمنان انجام شد.

وی یادآور شد: با انجام بازدید‌های منظم دوره‌ای که به وسیله کارشناسان استاندارد از واحد‌های مشمول استاندارد اجباری یا تشویقی در استان سمنان صورت می‌گیرد، هموطنان می‌توانند محصولات ایرانی دارای کیفیت و نشان استاندارد را با اطمینان خریداری کنند.

سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان افزود: بر اساس ماده ۱۹ قانون توسعه و تقویت نظام استانداردسازی، کارشناسان این سازمان مجاز به بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی مشمول استاندارد اجباری در زمان‌های مختلف از خط تولید و انبار هستند تا به این منظور نظارت بر واحد‌های تولیدی و در نتیجه حمایت از حقوق مصرف کنندگان را اجرا کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.