سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد کشفیات کالای قاچاق در استان سمنان

استاندار سمنان از رشد کشفیات کالای قاچاق در این استان طی یک سال اخیر خبر داد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در اولین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان در سال جدید اظهار کرد: خوشبختانه در بحث کشفیات قاچاق کالا و ارز و همچنین موفقیت‌ها در شهرستان‌ها در این حوزه در سال ۱۴۰۱ با رشد مواجه بودیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۲۵ جلسه کمیسیون، کارگروه‌ها و جلسات شهرستانی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان با ۷۳۵ مصوبه برگزار شد که اکثریت مصوبات اجرایی شده است.

استاندار سمنان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در این خصوص افزود: ۲ هزار و ۱۱۵ دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۱۴۰۱ از طریق صدا و سیما مرکز سمنان تهیه و پخش شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: کمیسیون قاچاق کالا و ارز در امسال در راستای تحقق شعار سال با جلوگیری از ورود کالا‌های قاچاق و اهمیت دادن به تولید داخل می‌تواند در بحث مهار تورم و رشد تولید تاثیر گذار باشد.

استاندار سمنان گفت: ضرورت دارد با توجه به اهمیت موضوع، جلسات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان و بویژه متناظر آن در سطح شهرستان‌ها در سال جدید با دقت و جدیت و بیش از پیش تشکیل و اقدامات انجام گیرد.

وی با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی خوبی در سطح استان وجود دارد، تصریح کرد: استان سمنان سال گذشته در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز کارنامه بسیار خوبی داشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.