سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشاریان: صحنه های بازی سپاهان و تراکتور را باید بررسی کنیم/ سرمربی امید تا پایان فروردین مشخص می شود

رئیس کمیته داوران گفت: ما هنوز صحنه های بازی سپاهان و تراکتور را بررسی نکرده ایم.

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران درباره وضعیت داوری در سال گذشته اظهار کرد: پارسال و امسال ندارد، ادامه رقابت‌های لیگ است و اجازه بدهید در پایان فصل یک ارزیابی کامل در خصوص داوری داشته باشیم. اکنون ۵ هفته حیاتی در لیگ یک و لیگ برتر داریم. امروز در هیئت رئیسه درباره حساسیت مسابقات صحبت شد و ما تصمیم داریم که از داورانی باتجربه، بین المللی و پرقدرت خودمان استفاده کنیم.

رئیس کمیته داوران تصریح کرد: ما هنوز در رابطه با بازی دیشب سپاهان و تراکتور اقدامی نکردیم. هنوز صحنه‌ها را بررسی نکرده ایم. نمره ناظر بازی را نیز فردا می‌بینیم.

افشاریان در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا مدیرعامل اجازه دارد به رختکن داوران برود، اظهار کرد: ساکت یکی از همکاران ماست. او یکخورده عصبانی بوده و ما توقعمان از همه این است که بگذارند کارمان را انجام دهیم و اجازه دهند در زمانی که داوران آرام‌تر صحبت‌ها انجام شود.

اودرباره وضعیت سرمربی تیم ملی امید گفت: تا پایان فروردین ماه سرمربی تیم ملی نیز مشخص شود و کارش را با تیم ملی امید آغاز خواهد کرد.

افشاریان درباره هیئت رئیسه استان تهران گفت: شیرازی در این مدت تلاش کرد و جوانی خودش را گذاشت. یک اتفاقاتی در ماه‌های گذشته رخ داد و امروز صبح استعفا داد. او درباره وضعیت رحمان رضایی بیان کرد: در رابطه با تیم ملی، هم دپارتمان تیم ملی و هم اصولی هستند. امروز تنها در خصوص تیم ملی امید صحبت شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
پر واضح هست که داوران هم سر سپاهان اصفهان را بریدن وهم آلومینیوم اراک را بریدن یعنی داوران علاقه ای ندارن که تیمهایی غیراز پرسپولیس استقلال و تراکتور برنده بازی باشن واین بی شرفی داوران هست یا پول گرفتن یا ؟؟؟؟