سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلدینگ بزرگ فروش صنایع دستی به کجا رسید

معاون صنایع دستی استان گفت : برای رفع مشکل فروش صنایع دستی استان، مدیرکل سابق میراث فرهنگی در سال گذشته پیگیری‌هایی را انجام داد تا یک هلدینگ بزرگ فروش صنایع دستی را به استان بیاورد و در این زمینه رایزنی‌هایی هم داشت.

کوگانی معاون صنایع دستی استان گفت : مدیران هلدینگ برای انجام اقدامات اولیه به کرمانشاه آمدند و حتی از چند کارگاه هم بازدید و سرکشی‌هایی داشتند، اما برای انجام فعالیتهایشان در استان درخواست تسهیلات داشتند.

کوگانی ادامه داد: قرار بود از محل تبصره ماده ۱۸ به این هلدینگ تسهیلاتی اختصاص داده شود که متاسفانه اعتبارات این ماده تخصیص پیدا نکرد و نتوانستیم به آن‌ها تسهیلاتی بدهیم.

وی با تائید این مطلب که این هلدینگ تاکنون به صورت رسمی هیچ فعالیتی را در کرمانشاه آغاز نکرده، اعلام کرد: درحال پیگیری و رایزنی هستیم تا بتوانیم این هلدینگ را به استان بیاوریم.

معاون صنایع دستی استان درادامه با بیان اینکه یک هلدینگ فروش صنایع دستی هم در استان شکل گرفته، گفت: این هلدینگ متشکل از دو نهاد انجمن و مجمع هنرمندان صنایع دستی استان است که در حال بررسی رشته‌ها و کارگاه‌های صنایع دستی در استان هستند.

کوگانی اظهار امیدواری کرد با ورود این دو هلدینگ مشکل آموزش، فروش، کاربردی و بروز شدن و بسته بندی تولیدات صنایع دستی استان حل شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.