سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۴۰۰ میلیون ریال بسته غذایی در بیرجند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از توزیع ۷۰ بسته غذایی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال طی ماه مبارک رمضان بین نیازمندان خبر داد.

ذاکریان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند گفت: پویش هلال رحمت امسال در ماه مبارک رمضان با هدف نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری، بسیج منابع مردمی و داوطلبی در تأمین مایحتاج خانواده‌های نیازمند و کمک به خانواده‌های کمتر برخوردار شهری و روستایی اجرا می‌شود.

او افزود: در جهت اجرای این پویش، ۷۰ بسته غذایی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان در بیرجند توزیع شده که این امر با مشارکت خیرین و نیکوکاران و به همت خانه‌های هلال حضرت ابوالفضل العباس (ع) و خانه هلال نوغاب زیرگ و جمعیت هلال احمر شهرستان تهیه و میان خانواده‌های نیازمند، بی بضاعت و اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

ذاکریان اظهار کرد: با همکاری خیرین، ۱۱۵ پرس غذای گرم بهداشتی به ارزش تقریبی ۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بین نیازمندان توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند پخت ۸۰۰ قرص نان گرم به ارزش تقریبی ۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و ادامه داد: همچنین تعدادی کفش به ارزش ۱۰ میلیون ریال بین کودکان نیازمند و کم برخوردار سه مدرسه و خانواده‌های کم توان و محروم سطح شهرستان بیرجند توزیع شده است.

او عنوان کرد: همچنین با مشارکت و همت خانه هلال شهید تندگویان ۱۵ کیلوگرم گوشت قرمز گوسفندی به ارزش تقریبی ۵۰ میلیون ریال تهیه و میان اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

ذاکریان اهدای ۶۶ بسته غذایی به وسیله نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری بهلگرد (یادبود شادروان مزینی) را از دیگر خدمات طرح پویش هلال رحمت دانست و گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند همواره آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین و نیکوکاران برای کمک به نیازمندان به ویژه در ماه مبارک رمضان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.