سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایداری کامل شبکه توزیع برق استان فارس در ایام نوروز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از پایداری کامل شبکه توزیع نیروی برق این استان در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبرداد.

حمیدرضا کریمی‌فرد گفت: با توجه به اهمیت انرژی برق، امسال نیز همانند سنوات گذشته شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های فنی و عملیاتی شامل همکاران، نیرو‌های اجرایی و خودرو‌های عملیاتی، به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش و خدمت‌رسانی بود و ۱۷۶ اکیپ با ۱۷۶ خودروی عملیاتی وظیفه خدمت رسانی شبانه روزی به مشترکان برق در سراسر استان را بر عهده داشتند.

او ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی تمامی همکاران کشیک واحد‌های بهره برداری، دیسپاچینگ، اتفاقات شبکه و... که در لحظه تحویل سال، تعطیلات ایام نوروز، در روز‌های برفی، بارانی و سایر روز‌های تعطیل در حال خدمت رسانی هستند، گفت:کارکنان صنعت برق استان همواره با ایثارگری و حس وظیفه شناسی به صورت شبانه روزی برای تامین برق پایدار در تلاش هستند.

کریمی‌فرد درادامه سخنان خود به بارش‌های بهاری و وزش باد در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: با وجود بارندگی‌های نسبتا شدید و وزش باد به ویژه در مناطق شمالی استان، اما خوشبختانه با تلاش جهادی و مسئولیت پذیری تلاشگران و خادمان ایثارگر صنعت برق، مشکلات مرتفع و خطوط شبکه توزیع نیروی برق استان فارس پایدار ماند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، یادآورشد: علاوه بر اکیپ‌های اتفاقات شبکه، تلفن ۱۲۱ نیز به عنوان کوتاه‌ترین مسیر ارتباط مشترکان با شرکت جهت رفع هرگونه مشکلی در تأسیسات و تجهیزات شبکه برق آماده پاسخگویی بصورت شبانه روزی به مشترکان بود.

کریمی‌فرد ابراز امیدواری کرد بتوانیم در سایه تلاش، همفکری و مشارکت تمامی پرسنل در میدان سازندگی و خدمت‌گزاری دین خود را به مردم ادا کرده و در جهت ارتقای خدمت‌رسانی و تامین برق مطمئن و پایدار به مشترکان عزیز و شریف استان، گام‌های موثری برداریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.