سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر‌کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام خبر داد

انجام ۴۰۹۰ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی ایلام

مدیر‌کل صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: از ابتدای طرح ویژه نظارتی تا پایان تعطیلات نوروز ۴۰۹۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی ایلام انجام گرفت.

رضا محمد رحیمی، مدیر‌کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام  گفت: برای ۱۵۲ واحد متخلف صنفی در ایام طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان پرونده تشکیل شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: در مدت زمان اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان تاکنون ۶۲ مورد بازرسی، در قالب گشت‌های مشترک با حضور نمایندگان برخی از دستگاه‌های نظارتی از جمله جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و ... انجام شده است.

وی افزود: محور بازرسی‌های انجام شده، صنف قنادان و شیرینی فروشی‌ها، آرایشگران مردانه و زنانه، واحد‌های قالیشویی و طرح‌های گردشگری از جمله طرح گردشگری تنگه کافرین و ... بوده که برای متخلفین واحد‌های مذکور پرونده تخلف تشکیل و بلافاصله به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رضا محمد رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از جمله گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار و ... مراتب را جهت رسیدگی فوری به سامانه ۱۲۴ منعکس نمایند تا توسط بازرسان این اداره‌کل مورد پیگیری قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.