سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پویش ملی مهرواره در محضر ولی نعمتان در اردبیل آغاز به کار کرد

پویش مهرواره در محضر ولی نعمتان با محوریت مشارکت جهادی، محله محوری و محرومیت زدایی در اردبیل آغاز به کار کرد.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل روز جمعه در مراسم آغاز بکار این پویش گفت: طرح ملی مهرواره در محضر، ولی نعمتان، اقدام مشترک و حرکتی مردم پایه، هم افزا و مسئله محور در راستای ایجاد لبخند و حل مسائل جامعة هدف سازمان بهزیستی استان است که در آستانه ولادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور مسئولان استانی شروع به کار کرد.

وی هدف این پویش را ایجاد تعامل و ارتباط بین مراکز مثبت زندگی در استان و مجموعه‌های مردمی، جهادی، کنشگران و فعالان اجتماعی برای حل مسائل مرتبط با جامعه هدف، آسیب‌های اجتماعی در محلات شهر‌های مختلف استان ذکر کرد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در قالب این طرح، بهزیستی استان با هدف گسترش حمایت اجتماعی و ارائه خدمات به جامعه هدف در نزدیک‌ترین محل زندگی نسبت به صدور مجوز ایجاد مراکز مثبت زندگی به تعداد ۵۰ واحد کرده است.

رضایی ادامه داد: امیدواریم با اجرای این پویش و تعامل سازنده مراکز با کانون مساجد، واحد‌های محله همدل، گروه‌های جهادی و کنشگران اجتماعی محلات در مسیر برطرف کردن نیاز‌ها و مسائل مرتبط با مددجویان بهزیستی گام‌های موثر و بزرگی برداشته شود.

وی با اشاره به توان و ظرفیت نهاد‌های مردمی، خیرین و گروه‌های جهادی در استان گفت: با تعامل دستگاه‌های اجرایی می‌توان بخشی از نیاز‌های جامعه هدف را برطرف کرد.

برچسب ها: بهزیستی ، پویش ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.