سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن به مرحله فونداسیون رسید

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: ۱۱۹ هزار واحد نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است که ۸۰ هزار واحد آن در مرحله فونداسیون قرار دارد.

آقای حمید رضا سهرابی گفت: ۵۶ هزار زمین رایگان برای ساخت واحدهای مسکونی به متقاضیان در شهرهای کوچک واگذار شده و  واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن و ساخت خانه‌های یک طبقه در اولویت است.

به گفته معاون مسکن شهری بنیاد مسکن، تخصیص اراضی به گروه های یک، دو یا سه نفره انجام می شود و همواره پس از واگذاری زمین به متقاضی، برخی از واحدها توسط خود متقاضیان ساخته می شود و برخی از واحدها هم توسط بنیاد مسکن ، انبوه سازان و تعاونی ها ساخته می شود. 

سهرابی ادامه داد: ساخت ۱۱۹ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است که از این تعداد ۵۶ هزار واحد در قالب اراضی رایگان در شهرهای کوچک اختصاص داده شده و مابقی هم توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است .

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: ۸۰ هزار واحد مسکونی در مرحله فونداسیون و ۴۰ هزار واحد هم در مرحله سفت کاری قرار دارد که متناسب با پیشرفت واحدها هم آورده متقاضیان واریز می شود که به مرور و با رسیدن به مرحله نازک کاری میزان واریزی آنها کمتر می شود.

او گفت: بسیاری از متقاضیان زمانی که می بینند پروژه رشد کرده و به مرحله نازک کاری رسیده، آورده خود را تکمیل می کنند.

سهرابی تاکید کرد: بسیاری از اقدامات در حوزه تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در حال انجام است که این اقدامات عبارت است از پیگیری دریافت پروانه ساختمانی، تسهیلات بانکی و نظارت بر ساخت را انجام می‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.