سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خاتمی:

دل متدینین از بی‌حجابی‌ها خون است/ کشور‌های دیگر برای توافق با ایران در نوبت هستند

خطیب نمازجمعه تهران تاکید کرد: همه چیز در کشور باید بر محور قانون باشد حتی در برخورد با بی‌حجابی‌ها خودسرانه و منهای قانون برخورد کردن خلاف شرع بوده و قانون‌شکنی محسوب می‌شود.

آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران بیان کرد: کلمات نورانی مقام معظم رهبری را در بحث حجاب شنیدیم؛ ایشان فرمودند که حجاب یک مساله شرعی است و مساله دولتی نیست، هرکسی که دین‌باور است طبق فتوای همه مراجع حجاب‌باور است. هم حجاب را باور دارد هم به آن عمل می‌کند. کشف حجاب هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است. از اولین هفته‌های انقلاب، امام راحل قاطعانه از حجاب سخن گفت و فرمودند باید حجاب به خصوص در ادارات رعایت شود.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر این بی‌حجابی‌ها عادی نیست، پشت صحنه این بی‌حجابی‌ها فروریختن بنیان خانواده، فروریختن بنیان آرامش روانی جامعه و همچنین آندلوسیزه کردن ایران است. یک تئوریسین آمریکایی گفته است اگر دو رکن را در ایران بزنیم جمهوری اسلامی ایران ساقط می‌شود یک رکن ولایت فقیه و دیگری حجاب است. اگر حجاب را زدید ولایت فقیه را هم زده‌ایم. بنده به آن‌ها می‌گویم که کور خوانده‌اید و آرزوی خود را به گور خواهید برد.

خطیب نمازجمعه تهران در ادامه تصریح کرد: بی‌حجاب‌ها هم جزو این ملت هستند و اگر بدانند که پشت صحنه، دشمن چه شرارت‌هایی را طراحی کرده دست از این رفتار نادرست برمی‌دارند. خوشبختانه وزارت کشور بیانیه خوبی را در رابطه با حجاب صادر کرد، اما مردم انتظار دارند در عمل ببینند که دولت و نظام به وظیفه خود در این حوزه عمل می‌کند یا خیر. از سوی دیگر در مساله حجاب همه نهاد‌های مربوطه باید وارد شوند. یک نهاد نمی‌تواند این عملیات عظیم را دنبال کند چرا که مانند عملیات جبهه است و همه نهاد‌هایی که مسئولیت دارند باید وارد شوند. کشور ما یک کشور اسلامی است شهدا رفتند تا اسلام حاکم شود هنوز که هنوز است شهید می‌آورند حرف همه شهدا حجاب است. دل متدینین خون است از این بی‌حجابی‌ها به داد برسید.

امام جمعه موقت تهران در ادامه خاطرنشان کرد: از سویی دیگر همه چیز در این کشور باید بر محور قانون باشد حتی در برخورد با بی‌حجابی‌ها خودسرانه و منهای قانون برخورد کردن خود خلاف شرع است، قانون‌شکنی منکر است بی‌حجابی هم منکر است. امر به معروف و نهی از منکر باید با زبان قرآنی و مودبانه باشد، اما اگر کار به عمل رسید بگذارید قوه قضاییه و دستگاه‌های مربوطه ورود کنند وگرنه کار خراب می‌شود. کار‌های خودسرانه در بحث بی‌حجابی حتی حرکت مقدس مبارزه با بی‌حجابی را از بین خواهد برد.

خاتمی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری با عنوان مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری بیان کرد: این نام‌گذاری که مقام معظم رهبری هر ساله انجام می‌دهند یک تشریفات نیست بلکه حاصل تامل و تفکر فراوان و کارشناسی‌های بسیار است. بر این موضوع فکر می‌شود که مشکل کشور چیست و راه‌حل و درمانش چه هست؟ از سوی دیگر این نام‌گذاری‌ها نقشه راه سالیانه کشور است. طرح‌ها، لوایح و برنامه‌های مسئولان باید در این مسیر باشد که تورم را مهار کرده و رشد تولید را رقم بزنند.

وی ادامه داد: نام‌گذاری سال جاری نیز دقیق و حکیمانه است. تورم مشکل مردم ما است، تورم صابونی است که به تن همه مردم ما خورده است. مردم انقلابی ما که در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه سال گذشته افتخاری دیگر آفریدند انتظار دارند که معیشت آن‌ها سامان یابد و جلوی رشد افسارگسیخته گرانی‌ها گرفته شود. از سوی دیگر اگر تورم مهار شود، اما رشد تولید رقم نخورد رکود در جامعه ایجاد می‌شود و به همین دلیل است که رهبری مهار تورم و رشد تولید را در کنار هم دیده است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی کشور صرفا برای امروز نیست بلکه مساله‌ای است که قریب به یک دهه است که رهبری به عنوان چشم بیدار امت همه ساله در شعار‌های سال به این موضوع توجه داشته و شعار‌های اقتصادی در نظر گرفته‌اند نه این‌که ما مشکل فرهنگی نداشته باشیم، اما مساله اقتصاد در این سال‌ها مساله اصلی کشور بوده و چه بسا زیربنای بخشی از آسیب‌های فرهنگی است.

خطیب نمازجمعه تهران در ادامه خطاب به مسئولان بیان کرد: جامعه قرآنی سه ویژگی دارد که مقام معظم رهبری در پی تحقق این سه ویژگی بوده و مسئولان نیز باید برای تحقق آن تلاش کنند؛ اول امنیت است زیربنای هر توسعه‌ای امنیت می‌باشد. اگر امنیت نباشد اقتصاد، فرهنگ، کشاورزی وجود نخواهد داشت، دوم آرامش مردم است مردم نباید دلهره داشته باشند و سوم اقتصاد آباد است با تحقق شعار امسال به سمت و سوی این جامعه قرآنی خواهیم رفت.

خاتمی در ادامه با اشاره به دیداری که مقام معظم رهبری با مسئولان نظام داشتند، بیان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند که تحولات سیاسی دارد به سمت تضعیف جبهه دشمن پیش می‌رود. رهبری تاکید داشتند آمریکای اوباما ضعیف‌تر از آمریکای بوش بود آمریکای ترامپ ضعیف‌تر از آمریکای اوباما بود و آمریکای بایدن هم ضعیف‌تر از آمریکای ترامپ است. دنیا نیز به این موضوع اعتراف دارد. از سوی دیگر آمریکا اعلام کرد که قصد ایجاد جبهه متحد عربی ضد ایرانی دارد، اما توافق ایران و عربستان برای آن‌ها نتیجه عکس داشت. کشور‌های دیگر نیز برای توافق با ایران در نوبت هستند و ترامپ نیز اذعان کرد که اگر بود اجازه نمی‌داد این توافق شکل بگیرد. همچنین آمریکای لاتین حیاط خلوت آمریکا است هرچه دولت در این کشور‌ها روی کار می‌آید مردم به افرادی رای می‌دهند که ضد آمریکایی باشد. این نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها شکست خورده‌اند. در ونزوئلا نیز آمریکا قصد داشت تا کشور را زیرورو کند و هم رئیس جمهور انتخاب کرد و هم پول و قدرت داشت، اما در نهایت شکست خورد چرا که این وعده الهی است. خداست که نقشه آن‌ها را نقش‌بر آب می‌کند شما با خدا باشید و بدانید که دشمنان شما هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

خاتمی در ادامه با اشاره به تزلزل سابقه در رژیم صهیونیستی بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید داشتند بحران‌های هولناکی که امروز رژیم منحوس صهیونیستی با آن مواجه است در طول ۷۵ سال عمرش بی‌سابقه می‌باشد. مهاجرت‌ها از این رژیم غوغا می‌کند و به دو میلیون رسیده است. مردم نمی‌خواهند دراین بلاد غصبی زندگی کنند. در طول چهار سال، چهار نخست وزیر عوض کرده است و ائتلاف حزب‌ها نیز شکل نگرفته متلاشی می‌شود. اعتراضات در سراسر رژیم صهیونیستی به چشم می‌خورد و صد‌ها هزار نفر در شهر‌ها با شعار مرگ بر حاکمان جنایتکار در صحنه هستند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که من گفته بودم این‌ها ۲۵ سال دیگر را نمی‌بینند، ولی گویا خودشان عجله دارند و زودتر می‌خواهند بروند. بنده می‌گویم که این هم وعده الهی است گنبد آهنین را تشکیل دادند، اما صد موشک به رژیم صهیونیستی برخورد کرد و تنها تعداد محدودی را توانستند کنترل کنند.

خاتمی گفت: هفته آینده روز قدس است، روز قدس یادگار امام بوده و نماد زنده بودن ملت مسلمان ایران است. انتظار می‌رود حضور باشکوه مردم را در این روز که حاکی از تضعیف این رژیم رو به زوال است شاهد باشیم. راهپیمایی روز قدس نماد یار مظلوم بودن و ضد ظالم بودن می‌باشد که آخرین وصیت امیرالمومنین (ع) به شمار می‌رود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۹
در انتظار بررسی: ۱۵
الف
۱۳:۵۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
زنان بی حجاب مردان بی غیرت دارند
الف
۱۳:۵۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
زنان بی حجاب مردان بی غیرت دارند
الف
۱۳:۵۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
زنان بی حجاب مردان بی غیرت دارند
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
شهدا دلشون خونه از اختلاسها ........
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
انشالله که دل متدینین بترکه
ناشناس
۰۱:۴۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
دغدغه ما هم کشف حجاب هست هم حل مشکلات اقتصادی هر دو باهم مهم و لازم هستند. بی بند و باری تو جامعه به اصطلاح اسلامی ما موج میزنه و جای تاسف داره، نه فرهنگمون اسلامی نه اقتصاد و بانک داریمون. متدینین واقعا در رنج و عذاب هستند.
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
کارمندان زن ادارات دولتی از همه بی حجاب تر هستن اول از اونا شروع کنید
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
آقای خاتمی.سید بزرگوار.پس تکلیف مقابله با بی حجابی پسران چی میشه؟
ریش و سبیل نامتعارف
لباس تنگ و بدن نما و کوتاه
بدن تتو و خالکوبی شده سرتاسری
موهای آرایش شده ناجور

کی قراره با اینا مقابله بشه؟متاسفانه آزادانه هر غلطی انجام میدن.دخترا هم حق دارن میگن چرا فقط بما گیر میدین.
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
دل مردم هم از کارهای بیهوده آزمون وخطا دروغ و حرف پوچ
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
حجاب یک امر شخصیه به هیچکس مربوط نیست بجز خانواده شخص
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
یکی می مردزدرد بی نوایی یکی می‌گفت زردک نمی خواهی
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
دشمن از طریق شبکه های اجتماعی زهر خود را می ریزد و مردم باید اگاه باشند و قوانین اسلامی را رعایت کنند
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
دشمن از طریق شبکه های اجتماعی زهر خود را می ریزد و مردم باید اگاه باشند و قوانین اسلامی را رعایت کنند
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
مهریه و نفقه دختران بی حجاب باید لغو شه
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
دوستان ما از خانواده متدینیم دل ما از اوضاع کشور و مسئولین فاسد و بی لیاقت خون است نه تار موی زنان.خواهشن جای بقیه لب به سخن باز نکنید.
آیدین
۱۷:۲۶ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
هیچ بی حجابی وجود نداره شما به مانتو و یکم موی باز میگید بی حجابی ما مردها مشکلی نداریم من ازوناییم که شلوار پاره میپوشم شما فکری به حال اقتصاد و ازدواج جوونا کنید
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
هروقت همه مسولین درباره یک موضوعی صحبت می کنند بدونین یک طرف دیگه ی گندی داره زده میشه حجاب برای خیلی ها مهمه و برای خیلی ها هم نه ولی موضع اساسی کشور ایا حجابو فقط چطور میگین فرمان خداست چرا به دیگر فرامین خدا مثل فساد دزدی اختلاس ربا و.... اینقد پایبند نیستید شما بیاین از مردم نظرسنجی کنید ببینید الویت های زندگیشون چیه بعد بیاید سخنرانی کنید لطفا نظرات رو بذارید
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
آخی. قربون دلشون برم که فقط از این قضیه خونه. راستی دل این متدینین از چه جنسی هست که این همه تبعیض و فساد و چپاول بیت المال هیچ آسیبی بهش نمیزنه؟
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
دل مردم هم از گرانی ها و مسعولان و مدیران بی کفایت خون است
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
دل مردمم از بی احترامی های این به اصطلاح متدینین خونه
ع
۰۷:۰۱ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
همه کارهایی که بشر گمراه شده از مسیر هدایت انجام می دهد فقط جهنم خود را سخت و دهشتناک می کند و هیچ کاری نمی تواند انجام دهد موضوع بی حجابی یکی از همین بدبختی هاست اگر مسئله حجاب بطور صحیح و اساسی تبعیین و روشن می شد حتی واژه ای به نام بی حجابی وجود نداشت تمام واژه های و اصطلاحات منفی مانند بی حجابی و دزدی و تجاوز و خیانت و جنایت و قتل و اعتیاد وو را کسانی بوجود آورده اند که راه شیطان را پیموده و ادامه داده اند و عاقبتی هم جز سرنگونی ندارند زیرا هرکس راه هوا و هوس به کمک شیطان بپیماید جهنم دنیا و نقد را نصیب خود ساخته است و آخرت هم جای خود دارد .
ناشناس
۰۵:۴۴ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
بخاطر وضع اقتصادی وبیکاری جوانان ترکیه ،این بی حجاب ها اکثر اخراجی ها ترکیه هستن ک چندساله اونجا مقیم بودن فقط برای لخت گردی


براشون عادت شده خیال میکنن ب ایران برگشتن ما هم لختی شون موظف یم تحمل کنیم !!
ناشناس
۰۴:۵۵ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
عزیزان پشت سر اقا حرکت کنید ببینید حضرت آقا چی میگن همان کار انجام بشود حالا هر کسی امر و نهی نکند جلوتر از رهبر حرکت نکند ما مطیع امر رهبری هستیم و لا غیر....
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
هرچه سریعتر این بیحجابهارا از خیابان جمع کنید.حالمون بهم خورد از قیافه های نحسشون
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
دل مردم ۴۴ ساله خون هست.از دست متدینین نماها.
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
مردان بی غیرت وبی بندوبار زنانی مانند خود دارندوبیحجاب
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
مقابله با بی حجابی سازمان یافته مانعی با حل مشکل اقتصادی ندارد.
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
مردانی که به ناموس خود احترام می گذارند وناموسشان را دوست دارند زن و دخترانشان با حیاو نجیب هستندو خدا هم از آنها راضی می باشد
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
مشکلات اقتصادی رو حل کنید
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
مشکلات اقتصادی هیچ ربطی به حجاب ندارد . بیخودی فاز منفی ندید . شماها دنبال بهانه هستید و میخواهید موضوع بی حجابی را پوشش دهید ولی بدانید به زودی موضوع کشف حجاب هم مانند اغتشاشات , جمع میشود .
ناشناس
۰۰:۳۶ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
بیحجابهای بیحیا وقتی میبینن برای این بیحیاییشون هیچ توجیهی ندارن فقط بلدن دهان باز کنن و وضع اقتصاد رو وسط بکشن. اکثر بیحجابها از پولدارها هستن که مشکل اقتصادی ندارن و دلشون هم برای افراد فقیر در جامعه هم نمیسوزه
ناشناس
۰۵:۴۶ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
چ ربطی داره مشکلات اقتصادی؟؟
اکثر بی حجاب ها از خانواده مرفه هستن خانوادگی همش در سفر خارج ند
طرف کارمند بود و می نالید ک حقوقش کمه حالا بعد بازنشستگی همش عکسای سفر دور دنیا شو تو اینستا میذاره !!؟
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
خدایا! به حق اهل بیت عصمت علیهم السلام، و به حق شهیدان والا مقام، دل بی حجابان و حامیانشون خون کن، که دل مردان و زنان پاکدامن خون کردند،
آمین یا رب العالمین
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
افراد بی حجاب دین خودشان را به چه فروختند به لذت زود گذر ?!دنیایی به لذت ناپایدار و تمام شدنی به خاطر یک لذت پا روی آخرت شون گذاشتند آخرت شان را ویران کردند آیا آدم عاقل لذت خدا را با لذت دنیایی عوض می کند آیا حاضر است از بهشت به خاطر لذت ناپایدار بگذرد? بیایید کمی فکر کنیم شاید به راه اومدیم
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
باید جلوی این افراد را گرفت تا بیشتر از این جامعه به گند و منجلاب فساد کشیده نشود و افراد پاک قربانی افراد بی تمدن نشوند
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
مشکل از مسولین کشور هست نه مردم
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
مبارزه با فساد رانت ربا اولویت هست حجاب درست خواهد شد
حقگو
۲۰:۳۱ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
اگر دل متدینین از بی حجابی خون است سریعا" برای حل این مشکل یک رفراندوم با موضوع حجاب برگزار کنید تا مردم تکلیفشان معلوم شود . در دنیا فقط دو کشور مشکل حجاب دارند یکی حکومت اسلامی ایران و دیگری امارت اسلامی طالبان.
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
بله همه پرسی بذارن حل میشه - مشخصه مردم به حجاب رای میدن ....
امتحان کنن مسئولین
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
خدا حفظت كنه آقاى خاتمى
ناشناس
۰۵:۴۸ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
وضع حجاب آقا زاده ها و خانم زاده ها و تو خارج هم مشاهده کنین
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
دلشون از اختلاس و دزدی و فقر مردم خون نمیشه؟؟؟
علی
۲۰:۱۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
کشورهای دیگر ۴۴ ساله که برای توافق با ایرا ن در نوبت هستند و منتظر کوتاه آمدن بودند!
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
نقشه دراز مدت غربگراهای داخلی:

نفی حجاب از ریشه ؛
( افراطی های اول انقلاب... و تفریطی های سالهای اخیر... )

و اکنون
آفت پیشرفت ایران و ایرانی :

جنگ داخلی و بیهوده بر سر حجاب... و...
راه انداختن های پی در پی...

اما ، مانند همیشه
ایرانی بیدار است
از بیگانه (نقشه های غرب گراها برای صدمه به انقلاب اسلامی مان ) بیزار است!!
منصور
۱۹:۵۹ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
حاج اقا چرا کاری برا بیکاری جوانها که مشکل اصلی ازدواج نکردنشون است نمیکنید ؟؟ // حاج اقا جوانها مشکلشون را به کی باید بگن ؟؟
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
اگر قرار باشه با کشف حجاب و بی حجابی و حتی بدحجابی و سگ گردانی در ملاء عام و معابر و اماکن عمومی برخورد قانونی نشه , پس نباید با سائر تخلفات از قبیل تخلفات رانندگی و... برخورد بشه . این دوگانگی در اجرای قانون پذیذفتنی نیست . از مسئولین و مراجع قانونی انتظار میرود به نحو شایسته با کشف حجاب و سگ گردانی در معابر و اماکن عمومی برخورد قانونی قاطع شود .
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
اختلاس.فساد.گرانی.تبعیض.جولان آقا زاده ها.شعار زدگی را اول حل کنید بعد از حجاب حرف بزنید
.
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
دزدی برخی مسئولین رانت اختلاس اختلاف طبقاتی مسئول و مردم تبعیض ها این دل ادم رو خون نمیکنه
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
در فضای مجازی مثلا زیباترین هنرپیشه ها و ازدواج های سلبریتی ها و عوض شدن چهره های خانم ها در اثر انجام عمل زیایی و . . . را نشان می دهند. والله گناه دارد و غیر شرعی می باشد. لطفا تدکر دهید.
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
80 درصدش آرایش و فتوشاپ و فیلتره
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
دولیتری های وطن فروش و بیحجاب ، فضای مجازی را به گند کشیدن
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
معلوم هست که مسوولین کشور دغدغه ی مردم را ندارند
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
دل مردم از تورم خون هست
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
مسئله ازدواج و فساد حل شود ، همه چیز حل میشود.
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
بی حجایی خود نوعی فساد اخلاقی است در هر جامعه ای
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
وقتی بیحجابهای بیحیای بی ناموس در خیابان خودشونو به جوانان عرضه میکنن دیگه کسی برای ازدواج قدم برنمیداره
ناشناس
۰۵:۴۷ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
اکثر مردا مجرد وضع مالی شون عالی هس !!!
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
بی حجابی مساوی است فرزند معتاد وطلاق وهزاران بلای دیگر
کرمی
۱۸:۵۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
دقیقا به همین علت هست که کشورهای اروپایی و آمریکا و ژاپن و کره جنوبی در بدبختی و فلاکت دست و پا میزنند و اعتیاد بیداد میکنه در اون کشورها و آمار جنایت و دزدی در اون کشورها بسیار بالاست و از همه نظر از کشور ما عقب هستند.خدا رو شکر
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
استدلالت رو دوست دارم :))
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
از گرونی خون نیست فقط از حجاب خونه
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
بی حجابی نتیجه عملکرد مسولیین بی لیاقت است نتیجه پارتی بازی
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
عمل نه حرف
حسین
۱۷:۰۶ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
درست میفرمایید دل ما مردم ایران هم از مسئولین بی لیاقت خون است مثل برخی از وزرای دولت گذشته ولی هیچ قانونی رسیدگی نمی‌کند
امیر
۱۷:۰۶ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
دل متدینین از ربا بانک ها از نزول و اختلاس چی خون نیست‌؟
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
آره،درست میگی جناب.
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
جناب خاتمي دل متدينين از گراني فساد بي عدالتي تبعيض بي برنامگي و بي مسووليتي مديران كشور خون است
عادل
۱۶:۴۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
بی حیایی عده ای از حد گذشته
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
واقعا همینطور ه
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
بی حیایی مسئولان از همه بدتر
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
بیحجابهای عقده ای کاملا حیا را قورت دادن.ننگ بر بیحجاب عقده ای
تنها
۱۶:۴۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
دل متدین از فقر اختلاس گرونی اختلاف طبقاتی بی فکری مسئولین بدرد نمیاد؟؟
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
دل مردم از گرانی و تورم و سکوت مسئولین خون است
بهروز
۱۶:۴۱ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
سلام راستش دل من از اینکه طرح خرید سوابق تحصیلی فقط واسه دانشجویان در حال تحصیل هست و فارغالتحصیلان را شامل نمیشود و یه عمر تحصیلاتم بدون بیمه به باد فنا رفت خون هستش
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
آقای خاتمی کسانی که میتونید به مسئولان مخصوصا آقای اژه ای حرف برسانید، محدودیت مردم در خیابون یک طرف محدودیت سلبریتی ها در فضای مجازی یک طرف.تا وقتی سلبریتی های حراف و نفهم درست نشوند مسئله حجاب درست نمیشه هر اتفاقی تو این کشور نیفته داد این الدنگ ها بلند میشه، جون اینها به پول بسته است لطفا با هر توییت استوری پست و مطلبی خلاف سوادشون جریمه نقدی بشن.
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
اول بزنید در دهان احسان علیخانی.خیلی موزی و دورو هست.فکر میکردم آدمه ولی فهمیدم از همه بیشتر با دشمن هست
غفار
۱۶:۰۶ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
هرکس حجابش رورعایت نکردبایدهربار2میلیون تومن جریمه بشه واونقدرشلاق بخوره تا....
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
بابا بزارین دولت به کارش برسه اینقدر سیخ نزنین کار دولت خراب نکنین کلی مسکل دارن مردم
سی چهل نهاد ۳۰ سال کاری نکردند چند وقتم روش ، وقتی مشکلات مردم حل و زندگی نرمال بشه حالا بعدش بشینین به این موضوع فکر کنین راه پیدا کنین
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
بی حجابی هم یه مشکل جدید است که به مشکلات اضافه شده و چون هنوز تازه است باید سریع حل شه
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
ما میخواهیم اول از همه مشکلات بیحجابی حل بشه.نمیتونیم با اعصاب راحت در خیابان قدم برداریم.از بس توی خیابان یه مشت میمون بیحجاب ریخته
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
اونوقت فساد ورانت و دزدی وچپاول کی بایدحل شه
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
بی حجاب مقام زن و مادری را زیر سوال نبر ،حجاب کن ،پیشاپیش تشکر
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
دشمن آمد داخل خانه. مبارزه با دشمن توی خانه خیلی مشکله. محال نیست ولی خیلی مشکله. این کاریست که خودمان با خودمان کردیم.
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
لطفا کتاب "قلعه حیوانات" را بخوان.
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
دشمن ۴۰ ساله داخل خونست منتها شناختنش واسه یه عده کور دل سخته
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
بی حجاب لطفا کمی به آینده و سر نوشت مشخص خود فکر کن و ناهنجاری و بی قانونی را کنار بگذار.اگر هم می خواهی طعمه ی بی بندباری بشی که هیچ
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
روز تشییع شهدا از میدان امام حسین (ع) به طرف میدان شهدا دیده می شد خانم های بی حجاب. چرا؟؟؟؟
این شهدا برای چه شهید شدند؟ برای عزت و غیرت و حیا
جان عزیزشون رو دادند و خانواده شون برای همیشه اونها رو از دست دادند ولی بعضی از ما بی حجاب هستیم جلوی دیدگان آنها
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
چشم مسئولین روشن .
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
اين همه رهبر از جنگ سخت و نرم حرف زدند كي شنيد .
گذاشتيد دشمن وارد خانه مردم كه بلكه در ذهن مردم و نسل جوان نفوذ كند . كار فرهنگي هم كه نكرديد حالا مردم رو در مقابل هم قرار مي دهيد ننگ بر آدم هاي بي عرضه و خواب .
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
دل شهدا خون است مومن
اون هم از دست بی‌حجابی و هم عیب‌های دیگر خصوصا گسترده شدن ایثار کم در روابط اجتماعی و کاری و اقتصادی
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
دغدغه اولیه کشورداری باید فقرزدایی ازسفره های مردم باشد
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
اكه شكم مهمترين مساله بود خيلي از كشورا بايد الان بهشت ميشدن اما نشدن اين خانماي بي حجاب دغدغه سفره ندارن اكه جيب شون خاليه اين هزينه ها از كجا مياد كه صرف قر و اطوار شون ميشه اين همه براي منحرف كردن بحث حجاب شكم مردم رو بهانه نكنين اين خودش يه توهين به زن هست زنان كشور من فقط يه تعداد خودنما نيستن كه حياي زن ايراني رو زير سوال مي برن
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
توریست با حجاب نمی‌آید.
غفار
۱۹:۴۹ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
انسان بایددغدغه هایی غیرازدغدغه مالی داشته باشه وگرنه فرقی باگاووحیوانات نداره حیوانات فقط به خوردن فکرمیکنندوعدالت براشون معنی نداره
امین
۲۰:۱۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
فقر زدایی بشه کنارش حجاب هم میاد.....
کلی مشکلات اقتصادی و...هستش ...... حجاب آخرش هست...
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
تو به اصطلاح مسلمان اول برو حدیث امیرالمؤمنین رو بخون که فرمودن اگر فقط از در خانه ای وارد شود ایمان از آن خانه می رود البته به امثال تو امیدی نیست که درک و فهم داشته باشید، وگرنه جای مساله حجاب از دولت پیگیر تثبیت شرایط اقتصادی و اشتغال می‌شدید که اگر این مسائل حل بشه جوانان می‌توانند ازدواج کنند و به دنبال اون خیلی از این مشکلات حل میشه
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
19:49 این که تو این طوری فکری می کنی می تونی به خودت نسبت بدی ولی حق نداری طرز تفکرتو به دیگران نسبت بدی.
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
پولدارهای بیحجاب دلشون برای مومنین فقیر نمیسوزه
پس الکی مساله حجاب و اقتصاد را بهم گره نزنید. ما دیگه تحمل این بیحجابهای بیشعور و بیتربیت را نداریم
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
اینجوری هم میشه فکر کرد که مسائل اقتصادی نیاز به تخصص داره...به خاطر همین همیشه میمونه و حل نمیشه...ولی خداروشکر مشکل حجاب نیاز به هیچ تخصصی نداره...همه هم میتونن دخالت کنن