سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیران متخلف با گزارش‌های مردمی برکنار شدند

استاندار اصفهان گفت: با دریافت و صحت سنجی گزارش‌های مردمی، تعدادی از مدیران متخلف برکنار و مدیران جهادی جایگزین آن‌ها شده اند.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست صمیمانه با مدیران رسانه‌های استان در پاسخ به این سوال که نحوه برخورد مدیریت استان با دستگاه‌هایی که تعامل خوبی با ارباب رجوع ندارند چگونه است، بیان کرد: حوزه‌ای در استانداری به نام «مدیریت بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی» فعال است که یکی از وظایف آن اعزام مشهود و غیر مشهود به دستگاه‌های مختلف براساس گزارش‌های مردمی است.


او افزود: گزارش‌هایی که مردم به این مجموعه ارسال می‌کنند با دقت بررسی و در صورت تخلف با دستگاه مربوطه برخورد می‌شود.
استاندار اصفهان اظهار کرد: طبق برنامه ریزی شخصا و به صورت مستمر در این مجموعه حضور پیدا می‌کنم و به شیوه‌های مختلف شنونده شکایات، نظرات و انتقادات مردمی هستم.
مرتضوی یادآور شد: در این مجموعه در زمان‌های مشخص مردم با تماس تلفنی بدون واسطه با استاندار، معاونان، فرمانداران و مدیران کل ارتباط برقرار و مشکلات خود را بیان می‌کنند.


او گفت: برخی تغییر و تحولات استان براساس گزارش‌های صحیح به همین مجموعه اتفاق می‌افتد، زیرا همکاران ما در این مجموعه از کنار هیچ گزارش و انتقادی از دستگاه‌های اجرایی به سادگی گذر نمی‌کنند.
استاندار اصفهان ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان را ملزم کرده ایم بهترین نوع خدمات را به مردم ارائه و رفع و رجوع امور مردم را در اولویت فعالیت خود قرار دهند.


مرتضوی افزود: اگر مدیر یا مسئولی خلاف این اصل رفتار کند با جدیت ورود خواهیم کرد و در همین زمینه چندین مدیر متخلف برکنار و مدیران جهادی جایگزین شدند.


او گفت: اگر این موارد رسانه‌ای نمی‌شود از باب حفظ حرمت انسانی است، اما هیچ گونه تردیدی نیست که با مدیران متخلف که صلاح و منفعت مردم استان را زیر پا می‌گذارند برخورد قاطع می‌کنیم.


استاندار اصفهان تصریح کر: برای ما اصل تکریم ارباب رجوع است و بخش عظیمی از این تکریم به خدمت رسانی مطلوب باز می‌گردد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.