سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات جانبازان استان پیگیری و رفع می‌شود

استاندار لرستان گفت: جانبازان در مسیر حفظ ارزش‌های اسلامی به مشکلاتی دچار شده و شب و روز جهادگونه با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند و این مسائل و مشکلات در استان پیگیری و رفع می‌شود.

 فرهاد زیویار استاندار لرستان شامگاه پنجشنبه در حاشیه دیدار با برخی جانبازان قطع نخاعی و بالای ۷۰ درصد استان، هدف از این برنامه را دلجویی و دیدار با جانبازان و بررسی مسائل و مشکلات آنان برشمرد و اظهار کرد: در شب میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت، خدمت جانبازان معزز استان لرستان رسیدیم که در این محفل گرم و صمیمی عمدتا جانبازان ۷۰ درصد و قطع نخاعی حضور داشتند.

او با بیان اینکه تعداد زیادی از همرزمان این عزیزان به فیض عظیم شهادت نائل آمده‌اند، افزود: جسم این فرزندان انقلاب در مسیر حفظ ارزش‌های اسلامی به مشکلاتی دچار شده که شب و روز جهادگونه با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.

استاندار لرستان بیان کرد: در این برنامه ضمن جویا شدن از مشکلات عدیده این عزیزان که با حضور مدیر کل بنیاد شهید، معاونین استاندار و تعدادی از مدیران اجرایی استان انجام پذیرفت، ضمن پیگیری مسائل و مشکلات این قشر معزز آنچه مقدور بود خدمت آن‌ها مطرح و بنا شد در جلسه‌ای مستقل و جداگانه در استانداری این استان به صورت خصوصی نکاتی را مطرح کنند تا در حد امکان نسبت به رفع و رجوع آن اقدام شود.

زیویار ابراز امیدواری کرد: طی جلساتی که در استانداری با این جانبازان خواهد داشت بخشی از مشکلات و انتظارات آنان مرتفع شود.

 

برچسب ها: استانداری ، جانبازان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.