سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن گلریزان ستاد دیه درشهرستان تفتان برگزار شد

مسئول ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان گفت: حدود دو میلیارد به صورت نقد و تعهد پرداخت در شهرستان تفتان خیران بزرگوار بر عهده بر داشتند.

شهنوازان  فرماندار شهرستان  تفتان  گفت: مرور زمان حق و حقانیت خود را نشان می‌دهد ما هم به هر میزان کار خیر انجام دهیم و در مسیر فطرت و نظام خلقت حرکت کنیم نتیجه‌اش را می‌بینیم.

وی عنوان کرد: خداوند می‌فرماید: بایداز مال‌تان ببخشید تا مال‌تان زیاد شود، انفاق در راه خدا جای چیزی که می‌بخشید را پر می‌کند.

  فرماندار شهرستان  تفتان افزود: اتفاقات بسیار خوبی می‌تواند رقم بخورد در مرحله اول در این شهرستان باید در مسئله فرهنگ‌سازی تلاش کرد و اتفاقات خوب در شهرستان را رسانه‌ای کنیم، همچنین کار‌های تولیدی خوبی انجام شود و نسبت به فرهنگ سازی اقدام کنیم و آن‌ها را کتابت کنیم تا ماندگار شود.

فرماندار شهرستان گفت: بزرگانی که امروز در این جمع ما هستند همگی مدال افتخاری هستند که ما در این شهرستان داریم و در هر جا که از بزرگان این شهر صحبت می‌شود هرجا دست به سمت مردم بردیم نتیجه گرفته‌ایم.

علیرضا شهنوازان افزود: ما باید دست به سینه در برابراین مردم بایستیم ما مردمان با فرهنگ و شایسته وسخاوتمندی داریم در تمام مناسبت‌ها و برنامه‌ها در خدمت جامعه بشریت هستند و ما برای خدمتگزاری مردم حاضر هستیم. 

  طباطبایی مسئول دیه استان  نیز با کمک یک میلیارد و سی میلیون ریال و همچنین نزدیک به یک میلیارد ریال تعهد پرداخت خیران به عهده گرفتند تا بتونیم هم نوع دوستی و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد باشیم.

در مجموع حدود دو میلیارد به صورت نقد و تعهد پرداخت در شهرستان تفتان خیران بزرگوار بر عهده بر داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.