سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸ هزار سری جهیزیه در مناطق محروم کشور توزیع شده است

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی جنوب کشور از پیش بینی توزیع بالغ بر ۸ هزار سری جهیزیه در مناطق محروم و کم برخوردار در سال جاری خبر داد.

فاطمه چوپانی شامگاه پنجشنبه در همایش ضیافت نور و عرفان که به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و آغاز دهه کرامت برگزار شد، گفت: در سال گذشته به همت خیرین و نیکوکاران، هشت هزار سری جهیزیه در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

وی افزود: این سری جهیزیه‌ها در سه مرحله از جمله ولادت امام رضا (ع)، ولادت حضرت مهدی (عج) و ولادت حضرت زهرا (س) توزیع شد.

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی جنوب کشور ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ نیز ۱۰ هزار جهیزیه در اختیار زوجین در مناطق کم برخوردار از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان، اردبیل، ایلام، کردستان و کرمانشاه قرار گرفت.

وی تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده اولین سری جهیزیه به زوجین نیازمند در ولادت امام رضا (ع) توزیع خواهد شد.

مدیر خیریه بین المللی آبشار عاطفه‌ها در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۴۵۰ هزار نفر تحت پوشش این خیریه هستند همچنین یک میلیون و ۳۲۰ هزار خیر و نیکوکار با این مجموعه همکاری دارند همچنیت افراد تحت پوشش این مجموعه زنان سرپرست خانوار، ایتام و بیماران هستند.

همچنین معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ تهران نیز در این مراسم ضمن آمادگی و حمایت شهرداری منطقه از مجموعه‌های نیکوکاری و امدادرسان به نیازمندان گفت: به هر صورت شهرداری یک نهاد خدمات رسان در حوزه اجتماعی است و به همین جهت ما تلاش می‌کنیم با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم شرایط خدمت رسانی را برای نهاد‌های از جمله قرارگاه محرومیت زدایی و خیریه آبشار عاطفه‌ها فراهم کنیم.

یوسف‌مقدمی افزود: منطقه ۱۸ ظرفیت و پتانسیل خوبی دارد و می‌تواند همکاری و مشارکت خوبی را با قرارگاه محرومیت زدایی داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.