سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد جدی قوه قضاییه با معاندین منع حجاب در کشور

معاون اول قوه قضاییه با بیان مطالبه گری مردم در خصوص رعایت حجاب در جامعه گفت:قوه قضاییه با معاندان و هنجارشکنانی که با سرویس‌های جاسوسی در منع حجاب در کشور همکاری دارند به طور جد مبارزه و برخورد خواهد کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدقدر سفر خود به سمنان با بیان ضرورت ارتقای فرهنگ اسلامی در جامعه گفت: انتقال فرهنگ قوی وغنی اسلامی به خصوص در نسل جدید باید با همکاری مدارس و دانشگاه‌ها انجام شود.

وی با اشاره به ناهنجار شکنی‌های اخیر با محوریت حجاب در کشور گفت: در آموزه‌های ا سلامی و جوامع هیچ فرهنگی تحمیلی اجرا نشده و طبق آمار اکثریت جامعه با رعایت حجاب در کشور موافقند و حجاب را دوست دارند.

معاون اول قوه قضاییه مطالبه گری مردم در خصوص رعایت حجاب در کشور را یادآو شد و افزود: برنامه‌های قوه قضاییه و همچنین قوه مجریه به صورت روشن و واضح در حال اجرا است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق آگاهی بخشی به کسانیکه را به صورت غافل در این ناهنجاری‌ها مشارکت دارد بر بخشی از برنامه‌های قوه قضاییه خاطرنشان کرد و گفت: قوه قضاییه با معاندان و هنجارشکنانی که با سرویس‌های جاسوسی در منع حجاب در کشور همکاری دارند به طور جد مبارزه و برخورد خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.