سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیسی: حمایت از حقوق ملت فلسطین اصل غیرقابل تغییر در شاکله امت اسلامی است

رئیس‌جمهور گفت: حمایت از حقوق ملت فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی اصل غیرقابل تغییر در شاکله امت اسلامی و وحدت جهان اسلام است.


آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در گفتگوی تلفنی با «جوکو ویدودو»، رئیس‌جمهور اندونزی، با تشریح وضعیت کنونی فلسطین و معرفی آن به عنوان قلب تپنده جهان اسلام تأکید کرد: حمایت از حقوق ملت فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی اصل غیرقابل تغییر در شاکله امت اسلامی و وحدت جهان اسلام برای مقابله با تجاوزگری‌ها و جنایات رژیم صهیونستی یک ضرورت همیشگی است.

رئیسی همچنین خواستار برگزاری اجلاس اضطراری سازمان همکاری‌های اسلامی و تصمیم‌گیری مشترک برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی شد.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: به باور ما جهان اسلام به عنوان یک بلوک تأثیرگذار در معادلات جهانی نیازمند همگرایی بیشتر است و بر همین اساس از هرگونه ابتکار در جهت تعمیق روابط میان کشورهای اسلامی استقبال می‌کنیم.

رئیسی با اشاره به روابط دیپلماتیک ۷۰ ساله تهران-جاکارتا، تقویت همکاری‌های اقتصادی و مناسبات تجاری دو کشور را مورد تأکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد در سال جدید همکاری‌های ایران و اندونزی جهش چشمگیری در راستای رفاه و منافع دو ملت داشته باشد.

«جوکو ویدودو» رئیس‌جمهور اندونزی هم در این گفتگوی تلفنی ضمن تبریک آغاز سال جدید هجری شمسی و حلول ماه رمضان به ملت ایران، لزوم تعمیق روابط دو کشور در جهت نزدیکی دو ملت و تأمین منافع مشترک را مورد تأکید قرار داد.

رئیس‌جمهور اندونزی همچنین از پیشنهاد رئیس‌جمهور کشورمان برای برگزاری اجلاس اضطراری سازمان کشورهای اسلامی استقبال و ابراز امیدواری کرد برگزاری این اجلاس زمینه تقویت بیشتر روابط بین کشورهای اسلامی را فراهم آورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۳:۵۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
زنده باد مردم اندوزی و رییس جمهورشون

شرف دارن بر بعضی اعراب
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
فقط باید مسلمان ها با هم متحد بشوند
آمریکا و اروپا نفس های آخرشون است نوبت یکه تازی مسلمان ها فرا رسیده
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
ای کاش آقای رییسی عزیز از این بنده خدا سوال کرده بود که قیمت گوشت الان آنجا چنده ودر یک هفته گذشته در کشور آنها چند درصد افزایش قیمت در بازار واقتصاد کشور خود داشتند احتمالأ آنها هم لحظه به لحظه افزایش قیمت دارند مثل خودمان هستند آنها هم مسلمان هستند
پرسنال
۲۳:۱۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
من در فضای مجازی با اندونزیایی های زیادی در ارتباطم. جالبه وضع اقتصاد الان اندونزی چیزی مثل وضع اقتصاد سال ۹۷ ایران هست. تازه مردمش هم به رئیس جمهورشون خیلی احترام میذارن! با اون وضع اقتصادیشون. گمونم اب قدرتها هنوز ب اونجا نظر نکردن چون استعداد بالایی در هرج‌ و مرج داره
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
⭕️شب عید اومدن مردم بیچاره رو #هیجانی کردن.گفتن هرکی ثبت نام کنه بهش خودرو با قیمت کارخونه(اعلامم شد قیمت روز کارخونه)تحویل داده میشه.

خب مردمم خوشحال گفتن خیلی فرق قیمت هست بین کارخونه و بازار.و اومدن پای کارو ثبت نام کردن

این وسط اومدن پول نقد مردمو بلوکه کردن.
❌️حالا کاشف به عمل اومده برنامه داشتن مردم بنویسن ، پولا بلوکه شه و درانتها الان اومدن قیمت کارخونه رو به قیمت بازار نزدیک کردن.با یک جهش قیمت وحشتناک
اگه این دززززززدی نیست پس چیه ..چطور برای توجیه یک مساله قانونی هزار راه واسه خودتون میبرین و میدوزین اما بلد نیستین این شرکت‌ها و و مدیرانشو محاکمه کنین چون دست خودتون آغشته به فساد اقتصادیه..در آخر الزمان تنها چیزی که پیدا نمیشه لقمه حلاله که هیچ مسئولی در کشور اسلامی نون حلال خور نیست..صنفان من امتی اذا صلحا...حدیث پیامبر اکرمه نه حرف من.برین حدیث رو کاملا مطالعه کنین
کارمند ساده
۲۱:۰۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
هر چند طبق نظر قرآن جواب بدی، خوبی است ، ولی این کشور در حمایت از ما در سازمان ملل و ... یا ممتنع رای می دهد یا حمایت نمی کند و اینجا را باید احتیاط کرد....
پرسنال
۲۳:۲۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
این کشور اینقدر بدبخته که، با اینکه با امریکا رابطه داره ولی پول اندونزی جزو ۴ پول بی ارزش دنیاست مثل ما تقریبا. وضعیت اقتصادیشون هم تعریفی نداره مثل ۶سال پیش ایران خودمون.
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
البته امت اسلام شامل کشورهایی است که چندین سال به یمن حمله کردند و مردم این کشور رو تجهیز کردند و کشتند البته طالبان القاعده و گروه های تکفیری و داعش هم جز این امت اند.
ایرنیومU-238.03
۲۰:۱۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
درود تمام آزادگان جهان بر اندونزی و مردم اندونزی و رییس اندونزی. سلام تمام ستمدیدگان و مظلومان عالم بر اندونزی.
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
اقتصاد اندونزی
پرسنال
۲۳:۲۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
جزو چهار پول بی ارزش دنیاست، روپیه اندونزی
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
مسلمون های چین چی؟
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
حمایت از حقوق ملت ایران چطور؟!
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
شما را به خدا بدون ترس از دلالان قیمت واقعی کارخانه را اعلام کنید و از قمار خودرو دست بردارید. به خدا مردم عادی در خوراک خود مانده اند و این دلالها هستند که سود سفته بازی خودرو و اختلاف زیاد آن با کارخانه را از جیب بیت المال می برند.
قیمت خودرو را شناور و واقعی کنید و پول آن را برای اشتغال و مسکن خرج کنید
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
چرا متوجه نیستی تمام این بازیها زیر سر خود دولت است، مافیای خودرو و دلال خودرو و شورای رقابت و .... همه کشک است!!
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
چقدر ساده ای پسر ...دلال واقعی و اصلی خودشونن...ایران خودرو و سایپا بدون قانون و با رانت و رانت خواری فروش خودرو رو وارد بورس کالا کردن تا فقط قشر مرفه بتونن خودروی کارخانه رو دوبرابر بخرند و دست اقشار متوسط و فقیر جامعه رو از خرید خودرو قطع کنند و این همه سود میلیارد دلاری رو چه کسی زد تو جیب؟؟؟ دولت و بعضی شرکت‌های خصوصی