سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادف جزئی به جنایت انجامید

فردی که در یک درگیری لفظی و نزاع بر سر وقوع یک فقره تصادف رانندگی، مرتکب قتل شده بود، به همراه دو متهم دیگر شناسایی و دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در تشریح این حادثه بیان کرد: به دنبال وقوع یک فقره تصادف رانندگی بین دو دستگاه سواری در محور سیرجان-نجف شهرکه به نزاع بین دوطرف منجر شد، یکی از رانندگان به قتل رسید.

قاضی مجتبی قدیمی ادامه داد: پس از وقوع یک فقره تصادف رانندگی بین دو دستگاه سواری تویوتا و پژو پارس در محور سیرجان - نجف شهر که به نزاع بین دو طرف منجر شد تعدادی از اقوام و آشنایان طرف‌های دعوا وارد درگیری شدند و در این درگیری، مرد جوان ۳۸ ساله‌ای با ضربه چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شد که به دلیل شدت جراحات روی تخت بیمارستان جان سپرد.

این مقام قضایی اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع، پرونده‌ای جنایی در این زمینه تشکیل و بعد از انتقال پیکر مقتول به پزشکی قانونی، دستورات لازم قضایی برای شناسایی و دستگیری متهمان به مرجع انتظامی صادر شد.

قاضی قدیمی گفت: کارآگاهان دامنه تحقیقات خود را برای دستگیری متهمان گسترش دادند تا این که با گذشت کمتر از ۱۲ ساعت از ماجرا در حالی‌که قاتل همچنان فراری بود، ماموران با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، توانستند عامل اصلی قتل و دو متهم دیگر را شناسایی و دستگیر کنند و قاتل در مقرانتظامی به قتل اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان اکنون در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.

این مقام قضایی به جوانان توصیه کرد: از هرگونه بحث و جدل و نزاع پرهیز کنند، شاید با یک اشتباه در پی یک خشم آنی اتفاقی رخ دهد که تا سال‌های سال نتوان تبعات آن را جبران کرد.

دادستان سیرجان با تاکید بر این که حمل سلاح سرد و استفاده از آن حتی اگر با قصد قبلی هم نباشد در یک لحظه عواقبی خواهد داشت که جبران ناپذیر خواهد بود، گفت: خانواده‌ها باید در تربیت و نظارت بر رفتار و کردار فرزندان خود بیشتر دقت کنند.

منبع: روزنامه خراسان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
اینا همه نتیجه عملکرد عالی دادگستری و پلیسه که مردم برا احقاق حقشون به جون هم افتادن
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
فقط شوکر و اسپری مجازه و چاقو اکیدا ممنوعه