سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایستادگی پای ارزش‌ها را باید از جانبازان الگو گرفت

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دیدار با دو تن از جانبازان دوران دفاع مقدس گفت: اخلاص، صبر، بردباری و ایستادگی پای ارزش‌ها را باید از جانبازان الگو گرفت.

آیت الله علیرضا اعرافی در این دیدار با اشاره به اینکه شهدا و جانبازان برای حفظ انقلاب هزینه‌های بسیاری متحمل شده اند گفت:نظام اسلامی قدردان این جانفشانی‌ها است و جانبازان در محور جهاد و مقاومت پیشگام بودند و این سرمایه بزرگ این ایثارگران در سرای آخرت است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور اخلاص در عمل را درس بزرگ شهدا و ایثارگران عنوان کرد و افزود: ماندگاری و جاودانگی مزد تحمل رنج و زحمات افرادی است که برای خدا کار و جهاد می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار گفت: اکنون مفتخریم خدمت گزار ۱۲۰۰۰ جانباز سرافراز در استان هستیم و این مدال افتخاری است برای خادمان  شهدا و ایثارگران و امیدواریم با صبر و پایداری بتوانیم در این عرصه گام‌های موثری برداشته و موجبات رضایت شهدا و ایثارگران را فراهم کنیم.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، خادمان  شهدا و ایثارگران تلاش دارند تا با ارائه خدمتی همراه با تکریم در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حرکت نمایند.

در پایان این دیدار  از صبر و ایثار جانبازان مجید آئینه دار  که در شهریور سال ۱۳۶۶ از ناحیه هر دو پا و دکتر مهدی جعفری در بهمن سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه از ناحیه دست و دو پا مجروح و به درجه جانبازی نایل شدند قدردانی  شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.