سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بیش از ۲ هزار دوره مهارتی در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی از برگزاری ۲ هزار و ۱۵۴ دوره مهارتی در استان خبر داد.

کامرانی فرد مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه ۸ هزار و ۱۱۵ نفر پارسال آموزش مهارت های شغلی را فرا گرفته اند گفت: این افراد در ۲ هزار و ۱۵۴ دوره مهارتی آموزش دیده اند.

او افزود: ۳۶۸ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در خراسان جنوبی فعال است که پارسال در این آموزشگاه ها، ۴۱۲ حرفه آموزشی در خوشه‌های خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر و کشاورزی آموزش داده شده است.

کامرانی فرد عنوان کرد: ۸۶ درصد دوره‌های برگزار شده در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۱ مربوط به خوشه خدمات بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی ادامه داد: با اجرای طرح صدور مجوز‌های سه روزه، از ابتدای سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۴۷ مجوز تأسیس آموزشگاه آزاد در خراسان جنوبی صادر شده و ۹ مجوز دیگر در دست اقدام است.

او تصریح کرد: پارسال ۳ هزار و ۲۵۸ نفر در محیط واقعی کار مهارت آموختند که هزار و ۷۷۹ نفر آنان سربازان وظیفه و ۴۴۷ نفرشان مددجویان ندامتگاه‌های استان بوده اند.

کامرانی فرد گفت: در مجموع پارسال ۴۲۰ کارگاه مهارت آموزی محیط واقعی کار در استان فعال بود که با امکانات بروز و تجهیزات لازم زیر نظر استاد کاران ماهر، فرصت مغتنم آموزش برای ۶۹۰ هزار و ۵۰۹ نفرساعت فراهم شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.