سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف وسایل نقلیه فاقد پلاک در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از اجرای طرح توقیف وسایل نقلیه فاقد پلاک، دارای پلاک مخدوش، تغییر وضعیت پلاک و دارای آلودگی صوتی خبر داد.

 سرهنگ فارسی اظهار داشت: طرح توقیف وسایل نقلیه فاقد پلاک و دارای پلاک مخدوش با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، انتظام بخشی و جلوگیری از بروز تخلفات و هنجارشکنی و همچنین دارای آلودگی صوتی در شهرستان مراغه به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در قالب اجرای این طرح ۷ دستگاه انواع خودرو و تعداد ۱۴ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و پلاک مخدوش و همچنین وسایل نقلیه‌ای که با نصب تجهیزات و دستکاری غیرمتعارف وسیله نقلیه خود اقدام به آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان می‌کردند در شهرستان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح علاوه بر توقیف ۲۱ دستگاه وسایل  نقلیه تعداد ۵۰ دستگاه وسایل نقلیه نیز اعمال قانون شدند.

وی تصریح کرد: برابر ماده ۲ آیین نامه راهنمایی و رانندگی هر وسیله نقلیه‌ای باید دارای پلاک باشد و رانندگی با وسیله نقلیه‌ای که پلاک نداشته باشد ممنوع است و در صورت تردد این گونه خودرو‌ها ضمن اعمال قانون به پارکینگ منتقل می‌شوند تا تکلیف پلاک آنان مشخص شود.

سرهنگ فارسی اضافه کرد: پلاک هویت وسیله نقلیه محسوب می‌شود و بیشتر تخلفات صورت گرفته خودرو‌های بدون پلاک مربوط به فرار از صحنه تصادفات، سرعت غیر مجاز، ایجاد حادثه و زمینه ساز جرایم و تخلفات دیگر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.