سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۳۱۴ هزار حواله الکترونیک کود در مازندران

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از صدور ۳۱۴ هزار حواله الکترونیک کود‌های کشاورزی در استان خبر داد.

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران گفت: ۳۱۴ هزار حواله الکترونیک از طریق سیستم پایش تامین و توزیع کود‌های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در استان در یک سال گذشته صادر شد.

او افزود: براساس سیاستگذاری‌های جدید در راستای توزیع بهینه کود‌های کشاورزی پایه پرمصرف در کشور، توزیع کود‌های کشاورزی از طریق صدور حواله الکترونیک انجام می‌گیرد.

افراسیابی گفت:سال گذشته بر اساس داده‌های سامانه پایش کود‌های کشاورزی تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با صدور ۳۱۴ هزار حواله الکترونیک، ۱۴۴ هزار تن انواع کود‌های کشاورزی پایه پرمصرف از طریق ۲۷۰ کارگزار تعاونی و خصوصی به کشاورزان متقاضی در استان مازندران توزیع شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
به عنوان یه کشاورز در استان مازندران، این موضوع به شدت تکذیب می کنم. در تهیه کود به شدت در سختی هستیم. کود ازاد شدیدا گرون شده و سموم کشاورزی هم یا اصل نیست یا اگر هم اصل باشه بسیار گرون. عملا مسئولان با این بی تدبیری یکی دو سال اخیر دارن به کشاورز میگن زمین بفروش و برو خونه بشین! زمان محصول هم که هیچ حمایتی از کشاورز نمیشه و محصولات کشاورزی در این تورم و گرونی کشور، بیسار کم قیمت گذاری میشن. با این روند یکی دو سال دیگه بیشتر نمیشه تحمل کرد و خیلی از شاورزها زمین تغییر کاربری میدن. چونچاره ای ندارن.