سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب ۱۷ طرح اشتغالزا در سرپل ذهاب/اهدای ۱۰ عدد کانکس به زلزله‌زدگان شهرستان خوی

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : ۱۷ طرح اشتغالزا با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار در کمیته فنی تسهیلات اشتغال این شهرستان به تصویب رسید.

صدرالله بابلی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : با اجرای این طرح‌ها تحول عظیمی در وضعیت اشتغال جوانان این شهرستان ایجاد می‌شود.

وی اظهار کرد: شهرستان سرپل ذهاب رتبه سوم را در بین شهرستان‌های استان کرمانشاه در بحث اشتغال زایی کسب کرده و تاکنون ۱۱۲ درصد اشتغال این شهرستان محقق شده است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: در مجموع از سهمیه تعهد اشتغال سال گذشته سرپل ذهاب ۲ هزار و ۲۲۶ نفر توسط دستگاه‌های اجرایی محقق شده است.

بابلی اضافه کرد: در بخش تسهیلات مشاغل خانگی نیز چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان طرح معادل ۱۰۲ درصد اشتغال ایجاد شده است.

وی ادامه داد: با بیان اینکه سهم تعهد اشتغال ایجادی شهرستان سرپل ذهاب در سال ۱۴۰۱ چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است، که در سال ۱۴۰۱ اشتغال زایی شده اند و همچنین در بحث مشاغل خانگی ۱۰۲ درصد سهمیه ابلاغی با اعتباری بیش از چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان داشته ایم.

فرماندار سرپل ذهاب بیان کرد: از محل تبصره ۱۶ نهاد‌های حمایتی (کمیته امداد و بهزیستی) ۷۱ درصد تعهد اشتغال محقق شده و در این خصوص ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

۱۰ عدد کانکس به زلزله‌زدگان شهرستان خوی اهدا شده است

مدیر آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب گفت: با توجه نیاز مدارس شهرستان خوی به کانکس، تعداد ۱۰ عدد کانکس به زلزله‌زدگان شهرستان خوی اهدا شده است.

در جریان زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶ غرب کرمانشاه، ۳۰ مدرسه در شهرستان سرپل‎ذهاب بیشترین آسیب را دیدند که به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت شدند، لذا به منظور متوقف نشدن روند آموزش دانش‌آموزان؛ مدارس کانکسی برپا شد که با مشارکت بیش از ۱۰۰ خیر مدرسه‌ساز اکثر مدارس آسیب‌دیده سرپل‌ذهاب در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به چرخه آموزش بازگشت.

علی‌اشرف صفری، مدیر آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب از اهدای ۱۰ دستگاه کانکس به زلزله‌زدگان شهرستان خوی خبر داد.

وی افزود: با توجه نیاز مدارس شهرستان خوی به کانکس و با هماهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و اداره‌کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه تعداد ۱۰ عدد کانکس به زلزله‌زدگان شهرستان خوی اهدا شده است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.