سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه کله خشک در آباده جلوی دوربین رفت

ساخت فیلم سینمایی «سه کله خشک» در ژانر کمدی در شهرستان آباده آغاز شد.

فیلم سینمایی سه کله خشک به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امید سبیلی یکی از فیلمسازان جوان شهرستان آباده و با حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در آباده کلید خورد.

کارگردان این فیلم سینمایی گفت: «سه کله خشک» داستان سه جوان است که در کارخانه‌ای مشغول به کار هستند و با ماجرا‌هایی ناخواسته روبرو می‌شوند که با درون مایه طنز، این مشکلات برطرف خواهد شد.

امید سبیلی گفت: این فیلم ۹۰ دقیقه‌ای، به مدت بیست و پنج روز در شهر آباده، شهرک صنعتی، پارک شهرداری و اماکن عمومی شهر آباده فیلمبرداری خواهد شد و پس از تدوین از شبکه‌های ملی پخش می‌شود.

او گفت: این فیلم با همکاری شهرداری آباده، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری این شهرستان در حال تصویربرداری است که در آن بازیگران مطرح سینما و تلویزیون همچون مهدی امینی خواه و نصرت میرعظیمی هنرنمایی می‌کنند.

مهدی شاکر شهردار آباده نیز با بیان اینکه حمایت از فیلمسازان جوان برای شناساندن میراث کهن این شهرستان در دستور کار شهرداری قرار دارد، گفت: فیلمسازان جوان شهرستان می‌توانند ایده‌های خود در زمینه‌های مختلف هنری از جمله منبت آباده، را در قالب فیلم‌های بلند و کوتاه به تصویر بکشند که مورد حمایت شهرداری آباده نیز قرار خواهند گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.