سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۳۳ درصدی مصدومان حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد در نوروز امسال

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در۲۰ روز گذشته هزار و ۱۲۵ نفر بر اثر تصادف مصدوم شدند.

 جهانبخش وحدت نژاد با اشاره به اینکه در طرح امدادرسانی تعطیلات نوروزی امسال سه هزار و ۱۷۴ ماموریت از سوی امدادگران فوریت‌های پزشکی انجام شد، افزود: سال گذشته ۲ هزار و ۹۶۲ ماموریت ثبت شده است.

رئیس اورژان پیش بیمارستانی استان ادامه داد: این افراد به دلایلی مانند سوانح جاده ای، گازگرفتگی، غرق شدگی، مسمومیت، بیماری و سایر حوادث نیازمند کمک بوده اند.

او یادآور شد: در نوروز امسال امدادرسانی به ۱۰ مورد از حوادث طرح نوروزی امسال در کهگیلویه و بویراحمد به صورت هوایی انجام شده است.
وحدت نژاد مجموع ماموریت‌های تصادف‌های جاده‌ای استان در تعطیلات نوروزی امسال را ۶۵۰ مورد اعلام کرد و گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۴۹ تصادف در کهگیلویه و بویراحمد امدادرسانی شده بود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان همچنین شمار ماموریت‌های غیر تصادفی کهگیلویه و بویراحمد امسال را در مقایسه با سال گذشته چهار درصد عنوان کرد.

او با اشاره به اینکه امسال به ۲ هزار و۱۸۵ ماموریت غیر تصادفی در استان امدادرسانی شد، افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲ هزار و ۸۱ امداد رسانی شده بود.

وحدت نژاد می گوید: هم اکنون ۵۱ پایگاه فوریت‌های پزشکی در استان فعالیت دارند که هر کدام با یک دستگاه آمبولانس ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند.

او گفت: همچنین سه دستگاه موتورلانس برای امدادرسانی به حادثه دیدگان در زمان ترافیک و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای استفاده در هنگام حوادث با شمار بالای مصدومان در اختیار فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.