سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت ۲۱ نفر از عوامل نزاع دسته‌جمعی در اهر

رئیس دادگستری اهر از بازداشت ۲۱ نفر از عوامل نزاع دسته‌جمعی در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام نظری گفت: ظهر دیروز اهالی یکی از روستا‌ها به دلیل اختلافات شخصی و طایفه‌ای در میدان دادگستری با همدیگر نزاع و درگیری داشتند و این نزاع دسته‌جمعی منجر به ضرب و شتم یکدیگر شد.

وی ادامه داد: با حضور به موقع ماموران نیروی انتظامی و مدیریت صحنه نزاع توسط دادستانی عمومی و انقلاب اهر نزاع دسته‌جمعی اهالی روستا در کمترین زمان پایان یافت.

رئیس دادگستری اهر گفت: با دستور قاطع قضایی ۲۱ نفر از افراد حاضر در نزاع دسته‌جمعی به اتهام اخلال در نظم عمومی و شرکت در نزاع دسته‌جمعی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و افرادی که متواری شده بودند با دستور دادستان و با هوشیاری نیرو‌های انتظامی و امنیتی دستگیر شدند.

حجت الاسلام نظری خاطرنشان کرد: کارشناسان فوریت‌های پزشکی با حضور در محل حادثه به مداوای مجروحان نزاع دسته‌جمعی در کمترین زمان اقدام کردند و با توجه به اینکه وضعیت جسمانی برخی مخلان نظم عمومی مطلوب نبود برای ادامه درمان به مراکز درمانی تبریز انتقال یافتند و خوشبختانه در بین مجروحان جان‌باخته ای نداریم.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم عمومی مماشات نمی‌کند و در نزاع دسته‌جمعی روز گذشته هیچ‌گونه مورد امنیتی گزارش نشد و شلیک تیر هوایی با دستور قضایی و با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح برای جلوگیری از تشدید نزاع صورت گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.