سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۷۰ هزار غذای گرم و بسته کالایی بین نیازمندان استان قزوین توزیع می شود

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین د از توزیع ۴۷۰ هزار غذای گرم و بسته کالایی بین نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان در آئین افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی مرکز نیکوکاری موسی بن جعفر بیان کرد:  اطعام مهدوی در سه بخش سبد کالا، غذای گرم و افطاری ساده انجام می‌پذیرد که طبق برنامه زمان بندی شده در نظر داریم تا پایان ماه مبارک رمضان تعداد ۴۷۰ هزار غذای گرم، بسته معیشتی وافطاری ساده در بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع کنیم.

مدیر کل کمیته امداد تصریح کرد: این آشپزخانه‌ها که با همکاری مراکز نیکوکاری در سراسر استان آغاز به کار کردند تا پایان ماه مبارک رمضان به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

ظاهری در ادامه افزود: یکی دیگراز فعالیت‌های مهم کمیته امداد در ماه مبارک رمضان طرح اکرام ایتام می‌باشند. خیرین محترم می‌توانند بر اساس توان مالی خود، حمایت مالی از یک یا چند فرزند معنوی ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد را برعهده بگیرند. برای انجام ثبت نام در طرح اکرام ایتام نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد نمی‌باشد و خیرین عزیز می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir در این طرح ثبت نام نمایند.

ایشان ضمن قدردانی از حمایت مردم خیر و نیکوکار قزوین از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و مشارکت گسترده در کمک مومنانه و اطعام مهدوی؛ اظهار داشت: مردم خیر و هم استانی‌های عزیز می‌تواند از طریق شماره کارت ۸۵۱۵-۵۰۰۲-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و کددستوری #۰۲۸*۸۸۷۷* و سایت https://۳۳۸۰۸.ir کمک‌های خود را به حساب کمیته امداد استان قزوین واریز نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.