سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک بیش از ۵۲۰ میلیارد ریالی به نیازمندان خوزستانی

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان گفت: مردم خیراندیش استان بیش از ۵۲۰ میلیارد ریال در قالب جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند.

شیبه گفت: در قالب جشن نیکوکاری با شعار هر روز عیدی دیگر است همزمان باسراسر کشور ۵۲۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری گردید که ۴۰ درصد از این میزان از سوی مراکز نیکوکاری و ۶۰ درصد توسط کمیته امداد استان جمع آوری شد.

او می‌گوید: کمک‌های مردمی استان در جشن نیکوکاری امسال که در ایام نوروز برای حمایت از نیازمندان انجام گرفت نسبت به پارسال ۲۴ درصد رشد داشته است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: جمع آوری کمک‌های نقدی بیشتر به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام گرفت، در این روش در کمترین زمان و با بهترین پوشش در استان می‌توان کمک‌های مردم را جمع آوری کرد.

به گفته او برگزاری جشن نیکوکاری باهدف تأمین بسته حمایتی و معیشتی برای خانواده‌های نیازمند است که با همکاری سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش، صدا وسیما و بسیج برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان برای مشارکت در طرح‌های اطعام نیازمندان و تهیه بسته‌های معیشتی به صورت حضوری با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان، یا به صورت غیر حضوری از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ و کد تلفن همراه به شماره #۰۶۱*۸۸۷۷ در این پویش شرکت کنند.

این مقام مسئول می گوید: خوشبختانه با مشارکت نیکوکاران خوزستان بسته‌های معیشتی نیز تهیه شده که در ایام ماه مبارک رمضان در بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد گردید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.