سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه مصلای شهر لیکک همچنان لنگ کمبود اعتبار

امام جمعه شهر لیکک گفت: طرح نیمه تمام مصلای شهر لیکک به عنوان بزرگترین طرح فرهنگی شهرستان بهمئی سال‌ها است که به صورت نیمه تمام رها شده است.

امام جمعه شهر لیکک می گوید: در شهرستان بهمئی مکان تجمع عمومی رسمی و سرپوشیده که جوابگوی برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و مذهبی باشد وجود ندارد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی گفت: چندین سال از ساخت مصلی امام رضا (ع) این شهر می‌گذرد، اما هنوز تکمیل نشده است و به صورت نیمه تمام رها شده است.

اوبا اشاره به افزایش جمعیت شهرستان و ضرورت برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف خواستار تسریع در راه اندازی و بهره برداری کامل این طرح و رفع نواقص موجود شد.

حجت الاسلام صلواتی ادامه داد: طرح ساخت مصلای نماز جمعه شهر لیکک از ابتدای سال ۹۰ در دستور کار مسئولان شهرستان قرار گرفت، اما به خاطر مشکلاتی که در تهیه زمین مصلا پیش آمد، کلنگ زنی این طرح در سال ۹۳ انجام شد.

بخشی از این طرح که شامل ساخت فیزیکی سوله بود، در سال ۹۴ و بخش دیگر آن سال ۹۵ به صورت نیمه تمام انجام شده است.

هم اکنون در بخش‌های محوطه سازی، کاشی کاری محراب، اجرای سقف کاذب، تاسیسات، احداث سرویس بهداشتی و نداشتن پارکینگ مشکلات زیادی وجود دارد.

نماز جمعه و برنامه‌های شاخص فرهنگی و ایام الله شهرستان طی ۲۰ سال گذشته در مساجد مختلف این شهرستان برگزار می‌شود که از نظر امکانات و فضای لازم جوابگو نیست و گاهی مردم به خاطر کمبود فضا در برخی از مراسم ها شرکت نمی‌کنند.

شهرستان بهمئی بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و شهر لیکک تنها نقطه شهری این شهرستان نیز بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.