سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۷۰ هزار و ۷۷۰ نفر از خدمات هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : ۷۰ هزار و ۷۷۰ نفر از مسافران در ایام نوروز با مراجعه به پست‌های ایمنی و سلامت از خدمات طرح پیشگیرانه و بشردوستانه معاونت امور جوانان این جمعیت در استان بهره‌مند شدند.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : ۱۷ پست نوروزی با حضور جوانان عضو این جمعیت در طول این ایام در استان دایر شده بود که در هر پست روزانه پنج عضو جوان شامل اعضای برادر و خواهر در قالب طرح خدمات بشردوستانه حضور داشتند.

وی افزود: در همین راستا در ایام نوروز امسال به ۲۵ هزار و ۲۲۰ نفر از مسافران و گردشگران خدماتی، چون راهنمایی اماکن فرهنگی گردشگری و عمومی، توزیع بروشور و اطلاع رسانی نقاط حادثه خیز ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه حضور تیم‌های سحر یا همان سفیران حمایت‌های روانی با برپایی فضا‌های دوستدار کودک در کنار پست‌های نوروزی را از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر استان عنوان کرد و افزود: اعضای تیم‌های سحر در این ایام با برپایی فضای دوستدار کودک برای ۱۱ هزار و ۷۶۳ نفر از فرزندان مسافران یک محیط پر نشاط و شاداب ایجاد کرده و ضمن اجرای بازی‌های کودکانه نکات امدادی را نیز به آن‌ها آموزش دادند.

محمدی با اشاره به حضور و فعالیت تیم سحاب (سفیران حمایت‌های امدادی و بشردوستانه) در طول این ایام ادامه داد: اعضای جوانان در قالب تیم‌های ۲ نفره با دوچرخه و پیاده در تفرجگاه‌ها و اماکن پرتردد نسبت به امدادی رسانی به هزار و ۲۶۷ نفر خدماتی مانند آموزش نکات امدادی، تست قند خون و فشار خون و دیگر اقدامات ارائه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه توزیع اقلام زیست محیطی را از دیگر اقدامات این حوزه عنوان کرد و گفت: در این راستا نیز در بین ۱۶ هزار و ۷۷۰ نفر نیز به ویژه در روز طبیعت اقلام زیست محیطی توزیع شد.

وی تاکید کرد: هلال احمر استان ۲۴ پایگاه و پست سیار امداد و نجات نوروزی را امسال در مسیر تردد مسافران نوروزی به خصوص نقاط پرخطر و حادثه خیز استان مستقر کرد که مسافران به صورت شبانه روزی با شماره ۱۱۲ می‌توانستند تماس گرفته و حوادث احتمالی را اطلاع دهند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.