سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل نزدیک به ۲۵۰۰ پرونده تخلف در طرح نوروزی تعزیرات حکومتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل نزدیک به ۲۵۰۰ پرونده تخلف در طرح نوروزی تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت : نظارت‌ها در قالب طرح ویژه ماه رمضان تا چهارم اردیبهشت ادامه دارد.

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح ویژه نظارتی نوروز تعزیرات حکومتی در کرمانشاه از هشتم اسفند سال گذشته، گفت : در این طرح تا امروز (۱۵ فروردین) نزدیک به ۲۵۰۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی سهم پرونده‌های کالا و خدمات را ۲۰۵۹ مورد، پرونده‌های قاچاق کالا و ارز را ۳۹۰ مورد و پرونده‌های بهداشت، دارو و درمان را ۳۷ مورد اعلام کرد و یادآور شد: به جهت اهمیتی که پرونده‌های نوروزی داشتند به ۱۰۰ درصد آن‌ها رسیدگی شد که حدود ۱۱۵ میلیارد تومان نیز برای متخلفان جریمه نقدی به همراه داشته است.

مدیرکل تعزیرات استان کرمانشاه عدم درج قیمت، گرانفروشی، کم فروشی و عدم صدور فاکتور را بیشترین موارد تخلف در این ایام اعلام کرد.

شاهی با بیان اینکه در این ایام در زمینه مرغ و نان حساسیت‌های بیشتری داشتیم، خاطرنشان کرد: در طرح نوروزی ۲۷۷ پرونده برای نانوایی‌ها و مرغ فروشی‌ها تشکیل شده که عمدتا شامل گرانفروشی و عدم رعایت موازین بهداشتی بوده است.

وی از تداوم نظارت بر بازار تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و عنوان کرد: نظارت بر خبازی‌ها، واحد‌های عرضه کالا‌های اساسی، زولبیا و بامیه، آش و حلیم و ... در اولویت خواهد بود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.