سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۹ درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی مشهد

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در سال گذشته تعداد ۳۲۷ هزار و ۴۹۱ خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده اند که رشد ۱۹ درصدی را نشان می دهد.

لی سمیعی مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: آلایندگی مهمترین دلیل مردودی خودرو‌ها در آزمون‌های چندگانه معاینه فنی و ایمنی در سال گذشته بوده است؛ در این مدت ۶۳ هزار خودرو بدلیل نقص فنی مربوط به آلایندگی موفق به اخذ معاینه فنی در مراجعه اول نشده اند.

او افزود: در حال حاضر شش مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک در مشهد جمعا با ظرفیت ۲۲ خط در حال فعالیت هستند که با توجه به افزایش تقاضای مراجعه، یک مرکز در سال گذشته افتتاح شده است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: در راستای تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان گرامی ساعت کار مراکز معاینه فنی از شنبه تا چهارشنبه ۷:۳۰ الی ۱۶:۰۰ و پنجشنبه‌ها ۷:۳۰ الی ۱۳:۰۰ تعیین شده است. نرخ آزمون‌های آلایندگی و ایمنی برای خودرو‌های سبک بنزین سوز و دوگانه سوز ۹۲ هزار تومان است و امکان اخذ نوبت اینترنتی از طریق تارنمای https://eservice.mashhad.ir)) نیز امکان پذیر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.