سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور بیش از ۱۰۰۰ تاییدیه ایمنی آسانسور در لرستان

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: در سال گذشته ۱۰۶۲ تأییدیه ایمنی آسانسور با اعتبار یک ساله در استان صادر شده است.

وحید والی‌زاده  اظهار کرد: در راستای استانداردسازی و اجرای آزمون‌های اولیه و ادواری آسانسورها، برای ۴۳۹ مورد بازرسی اولیه، ۵۹۰ مورد بازرسی ادواری از آسانسور‌های برقی و ۳۳ مورد بازرسی از آسانسور هیدرولیکی، تأییدیه ایمنی آسانسور صادر شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد، همه آسانسور‌های کششی (مسافربری) نصب شده در کشور مشمول مقررات استاندارد‌های اجباری هستند و موضوع لزوم اخذ تأییدیه ایمنی آسانسور قبل از صدور پروانه پایان کار ساختمان به شهرداری‌ها ابلاغ شده است.

والی‌زاده مرادی گفت: پیرو دستور دادستان مرکز لرستان، در راستای اجرای قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، پلمپ آسانسور‌های غیر استاندارد در دستور کار کارشناسان این اداره‌کل برای سال جاری قرار گرفته و همچنین در سال گذشته ۱۸ مورد آسانسور غیر استاندارد دستگاه‌های دولتی، مجتمع‌های تجاری، مسکن مهر، ساختمان‌های پزشکان و شخصی در سطح استان پلمپ شده است.

مدیرکل استاندارد لرستان بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از اصالت تأییدیه ایمنی آسانسور، کد ۱۰ رقمی شناسه ملی نصب شده در کابین را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند و در صورت غیر معتبر بودن تأییدیه، موضوع را از طریق شماره تلفن ۳۳۲۳۸۳۹۳ داخلی ۱۱۰ به این اداره‌کل گزارش دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.