سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بندرعباس:

نیاز اشتغال هرمزگان با گردشگری قابل تامین است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: بخش زیادی از نیاز این استان به ایجاد اشتغال را می‌توان از طریق تمرکز روی حوزه گردشگری تامین کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار با دستگاه‌های هم‌خانواده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای تحقق این امر نیازمند انجام اقدامات سخت و نرم در حوزه گردشگری در راستای تبدیل بندرعباس از گذرگاه به مقصد گردشگران، آن هم با توجه به ظرفیت و توان محیطی آن هستیم.

او گفت: بنابراین بر اولویت‌گذاری مسائل و مشکلات هرمزگان در حوزه تخصصی خود تاکید داشته و باید متناسب با اولویت‌بندی مشکلات و مسائل، برنامه‌ریزی‌های لازم برای حل آن‌ها به خصوص در حوزه اشتغال انجام شود و مطالبات به صورت هماهنگ و هم‌افزا از سوی استان به مرکز گزارش شود.

او گفت: هرمزگان ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های تولیدی و کشاورزی دارد که بخش تعاون می‌تواند با فعالیت در این حوزه علاوه بر خلق سرمایه، بخشی از مشکل بیکاری منطقه را نیز حل کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: باید اقدامات لازم برای ترویج فرهنگ تعاونی با همکاری رسانه‌ها، صاحبان تریبون و نخبه‌ها انجام شود؛ چراکه مدیریت سرمایه‌های خرد مردمی در قالب تعاونی‌ها می‌تواند نقش مهمی در تحقق رشد اقتصادی و کاهش بیکاری داشته باشد که در این راه باید اعتمادسازی مناسب از سوی دولت انجام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.