سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار مرغ تحت رصد بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: بازار مرغ اردبیل تحت رصد بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی قرار دارد و با متخلفان و گرانفروشان به شدت برخورد می‌شود.

رحیمی آذر گفت: به دنبال گزارش تخلف در یکی از محله‌های اردبیل مبنی بر گرانفروشی و فروش گوشت مرغ بالاتر ار قیمت مصوب هر کیلویی به مبلغ ۸۰۰۰۰۰ ریال بازرسان شعبه قضایی تعزیرات حکومتی در محل حاضر و در بررسی‌ها تخلف واحد صنفی محرز و مغازه پلمپ گردید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه گوشت مرغ‌های این مغازه با قیمت مصوب در بین اهالی توزیع گردید می گوید: در این مغازه همچنین مقدار ۱۷۴ کیلو بال مرغ دیفراست شده نیز کشف و معدوم شد.

به گفته او، در اجرای طرح‌های ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ و در قالب گشت مشترک بازرسین دستگاه‌های نظارتی تا به امروز  تعداد ۸۹۷ پرونده از دستگاه‌های مختلف به این اداره کل ارسال و متخلفین به جزای نقدی بیش از ۷۵ میلیارد ریال جریمه شدند.

رحیمی آذر در این ایام تعداد اکیب بازرسی و بازدید مشترک با دستگاه‌های نظارتی را بیش از ۲ هزار مورد عنوان کرد وگفت:در این بازرسی‌ها همچنین۴۳۶ واحد‌ها اقتصادی و صنفی متخلف شناسایی و برای ۱۸۸ متخلف پرونده قضایی تشکیل داده شد.

او می گوید: سامانه تلفن گویای ۱۳۵ و اینترنتی به آدرس tazirat ۱۳۵ بصورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.