سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه شورای فرهنگ عمومی مهاباد

شورای فرهنگ عمومی مهاباد در راستای اهمیت موضوع حجاب و عفاف در جامعه بیانیه صادر کرد.

حجاب سنگر مستحکمی است برای حفظ کرامت زن در مقابل طوفان‌های سهمگین و ویرانگر فساد سازمان یافته دشمنان انسانیت، مانند صدفی که مروارید را در دل دریا حفظ می‌کند.

مردان و زنان غیرتمند ایران در طول قرن‌ها ثابت کرده اند که دارای بهره هوش بسیار بالا و وقاری بس سنگین و عزمی بس استوار هستند و می‌دانند یکی از ارزش‌های دینی جامعه اسلامی و سنگر دفاع از کید شیاطین خنّاس دین ستیز حجاب است.

حفظ حجاب علاوه بر سنگر عفت عمومی بودن، پرچم همیشه در اهتزازی است که تبلیغ عظمت اسلام ایرانی را فریاد می‌کشد و از غیرت مثال زدنی مردان و زنان ایرانی هنر نمایی می‌کند.

در همین راستا شورای فرهنگ عمومی مهاباد ضمن تقبیح حرکت‌های مغایر با تعالیم اسلامی و فرهنگ غنی ایرانی از کسانی که در دام گروه‌های ضد فرهنگ دیرین اسلامی-ایرانی از مسئله حجاب غافل شدند، می‌خواهد که به برقراری امنیت فرهنگی در جامعه روی آورند، چراکه رعایت آموزه‌های الهی می‌تواند اساس زندگی و سلامت افراد را در ابعاد فردی، خانوادگی و اجتماعی حفظ کند.

همچنین مسئولان فرهنگی و مدیران سازمان‌های متولی، رسانه ها، دستگاه‌های تربیتی و ارشادی موظفند ضمن حمایت از مقوله عفاف و حجاب، این ارزش الهی، این افتخار و عزت زن مسلمان را تمجید و تحسین کنند و برای شناساندن محتوای حجاب و عفاف برنامه ریزی نموده و از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر عنوان و نامی جلوگیری نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.