سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز ۱۳ فروردین تصادف فوتی در کرمانشاه رخ نداد/افزایش هفت درصدی تردد در سیزده‌بدر امسال

فرمانده یگان ویژه عملیاتی پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه در روز ۱۳ فروردین تصادف فوتی در استان رخ نداد، گفت : در روز گذشته با وجود ترافیک سنگین در محور‌های استان، کمترین تصادفات را در محور‌های کرمانشاه شاهد بودیم.

نصرت‌اله شعبانی فرمانده یگان ویژه عملیاتی پلیس راه استان کرمانشاه گفت : موج بازگشت روز گذشته با سفر سیزد‌ه‌بدر توأم شده بود به طوریکه سیزده‌بدر امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش تردد داشتیم.

وی ادامه داد: در مجموع طرح نوروزی حدود ۱۵ درصد افزایش تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل داشتیم.

فرمانده یگان ویژه عملیاتی پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه موج بازگشت و خروج مسافران در محور‌های استان همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: تردد در حال حاضر در جاده‌های استان پرحجم، ولی روان است و جاده‌های استان همگی باز و مشکلی در تردد نداریم.

وی با اشاره به حوادث جاده‌ای روز ۱۳ فروردین در محور‌های استان کرمانشاه، تصریح کرد: در روز گذشته با وجود ترافیک سنگین در محور‌های استان، کمترین تصادفات را در محور‌های کرمانشاه شاهد بودیم.

شعبانی با بیان اینکه در روز ۱۳ فروردین تصادف فوتی در استان رخ نداد، افزود: تصادف جرحی در این روز هم در محور‌های استان حدود ۲۵ درصد کاهش یافت .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.