سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوتی‌های تصادف رانندگی استان بوشهر در نوروز به ۲۰ نفر رسید

فرمانده پلیس راه استان بوشهر از فوت ۲۰ نفر در جاده‌های استان به سبب تصادف در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

سرهنگ صادق مزارعی با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای جلوگیری از حوادث رانندگی گفت: پلیس راه با گشت‌های مختلف محسوس و نامحسوس در محور‌های مواصلاتی استان بوشهر حضور فعال دارد و با متخلفان به شدت برخوردار می‌کند.

او رعایت سرعت مجاز، فاصله طولی و جلوگیری از انحراف به چپ را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: اکنون محور‌های خروجی استان بوشهر پرتردد است، ولی گره ترافیکی وجود ندارد و رفت و آمد روان است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه در ۱۷ روز گذشته، ۱۸ تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان رخ داده است عنوان کرد: ۵۰ درصد این حوادث به سبب واژگونی خودرو بوده است.

مزارعی تعداد فوتی‌های مدت یاد شده در تصادفات جاده‌ای استان را ۲۰ نفر اعلام کرد و گفت: هر چند تعداد تصادفات فوتی در ۱۷ روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش داشته، ولی جان‌باختگان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد کاهش یافته است.

او کل تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی در جاده‌های استان بوشهر از ۲۵ اسفند تاکنون را ۶۰۰ فقره اعلام کرد و ادامه داد: در این تصادفات ۱۹۱ نفر مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر از افزایش ۶۹ درصدی تعداد تصادفات در جاده‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در مدت یاد شده تصادف موتورسیکلت ۵ مورد ثبت شده که متأسفانه ۷ نفر در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند.

مزارعی بیشترین تصادفات جاده‌ای را مربوط به بومی‌های استان اعلام کرد و گفت: افزون بر ۸۰ درصد تصادفات نوروز امسال مربوط به رانندگان بومی است.

او از اعمال محدودیت برای تردد برخی وسائل نقلیه در روز ۱۳ فروردین خبر داد و خاطر نشان کرد: از تردد کامیون‌ها و وانت‌بار‌ها حامل مسافر و همچنین موتورسیکلت‌ها در محور‌های مواصلاتی استان جلوگیری می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.