سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش‌و پرورش استان بوشهر خبر داد

پذیرش ۱۷۵ هزار مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان بوشهر

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر از پذیرش و ساماندهی ۱۷۵ هزار و ۴۳۹ نفر از مسافران و گردشگران در نوروز ۱۴۰۲ در ستادهای اسکان فرهنگیان این استان خبر داد.

علی موحدی دوشنبه ۱۴ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فعالیت ستادهای اسکان آموزش و پرورش شامل حدود ۴۰۰ مدرسه با ۲ هزار و ۷۲۵ کلاس درس و مراکز رفاهی از ۲۸ اسفند سال گذشته شروع شده و در روز ۱۲ فرودین پایان یافته است.

او افزود: در این دوره زمانی ۱۴ روزه، ۱۷۵ هزار و ۴۳۹ نفر شامل ۳۰ هزار و ۹۱۸ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش ساماندهی شده‌اند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر ادامه داد: ۲۴ هزار و ۲۳۹ نفر بیشتر از مدت مشابه در سال گذشته در مراکز اقامتی و مدارس استان پذیرش شده‌اند که رشد ۱۴ درصدی را نشان می‌دهد.

موحدی ادامه داد: با وجود تقارن تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان، اما بیش از ۸۰۰ نفر از فرهنگیان استان به صورت جهادی در ستادهای اسکان و مدارس استان مشغول میزبانی از گردشگران هموطن بوده‌اند.

او بیان کرد: بر اساس آمار اعلام شده توسط اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش، بوشهر پنجمین استان کشور در تعداد پذیرش مسافر نوروزی بوده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر تاکید کرد: با پایان فعالیت ستادهای اسکان، مدارس بر ادامه سال تحصیلی در روز چهاردهم آماده‌سازی می‌شوند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.