سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح اقدامات نیروی دریایی سپاه برای رشد تولید از زبان سردار تنگسیری

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما برای تحقق و عملیاتی شدن شعار سال با سایر نهاد‌ها و شرکت‌های دانش بنیان با جان و دل تلاش مضاعف خواهیم کرد.

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به انتخاب شعار «مهار تورم، رونق تولید» توسط رهبر انقلاب برای سال ۱۴۰۲ گفت: اقدام مدبرانه و شایسته رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به تعیین شعار سال جدید ۱۴۰۲ شمسی مبنی بر «مهار تورم، رونق تولید»، برای ما در حکم یک فرمان ولایی است و به آن به عنوان یک راهبرد اساسی و منشور کاربردی نگاه می‌کنیم.

وی افزود: ما برای تحقق و عملیاتی شدن شعار سال به تاکید سردار سلامی فرمانده شجاع و ولایتمدار کل سپاه، با سایر نهاد‌ها و شرکت‌های دانش بنیان با جان و دل همکاری هم افزا و تلاش مضاعف خواهیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با استناد به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند برای تحقق «مهار تورم»، «رشد تولید» لازم است، گفت: اگر «رشد تولید» محقق شود و فراوانی چرخه تولید و مولد‌ها رونق یابد عرضه کالا و اقلام عمومی زیاد می‌شود و آنگاه تورم، کنترل و مهار می‌شود. بنابراین، یکی از ضمانت‌های لازم برای رشد تولید، تامین امنیت چرخه تولید و مبادلات تجاری و اقتصادی است.

سردار تنگسیری ادامه داد: ما در نیروی دریایی سپاه برای حفظ ثبات امنیت آبراه‌های اقتصادی و تجاری، حفاظت و صیانت از تردد‌های شناور‌های صیادی، تجاری و نفتکش‌ها در دریا‌ها و آب‌های دور دست، بصورت تمام وقت با همکاری موثر و هم افزای همرزمان دریادل نیروی دریایی ارتش قهرمان تلاش می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان بیان کرد: تامین امنیت خطوط مواصلاتی کشتی‌های تجاری و نفتکش ها، حفاظت از سکو‌های نفت و گاز در خلیج فارس، صیانت از تأسیسات نفتی و گاز در سواحل، فراهم کردن تسهیلات لازم برای توسعه اسکله‌ها و لایروبی حوضچه‌های برخی اسکله‌ها در نقاط کم برخوردار و مبارزه جدی و فراگیر با پدیده شوم قاچاق سازمان یافته در خلیج فارس و دریای عمان که پایه‌های اقتصاد کشور و چرخه تولید داخلی را متزلزل می‌کند، از جمله اقداماتی است که نیروی دریایی سپاه برای تحقق لوازم «رشد تولید» و تسهیل آن تاکنون انجام داده و ان‌شاءالله این تلاش‌ها بواسطه فرمان وابلاغ شعار سال بیشتر و مضاعف هم خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
کی پراید ایرانی سوار میشیم ؟