سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت تردد کامیون‌ها از محور‌های مواصلاتی

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : با توجه به فرا رسیدن روز طبیعت و عزیمت هموطنان به تفرج گاه‌ها و مناطق سیاحتی، محور‌های برون شهری استان متأثر از این مسافرت‌ها با تراکم ترافیک بالایی روبرو خواهد شد و از این رو تردد کامیون‌ها امروز از محور‌های مواصلاتی ممنوع است.

کیخسرو دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : علاوه بر ترافیک روز طبیعت در آخرین روز تعطیلات، موج بازگشت مسافران نوروزی به سمت شهر‌های خود به تردد‌های سیزدهم فروردین اضافه شده و بر حجم ترافیک خواهد افزود.

وی ادامه داد: مدیریت ترافیک روز طبیعت، تأمین ایمنی عبور و مرور با بکارگیری هدفمند از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود، اعمال محدودیت‌های تردد، برخورد قاطع با تخلفات رانندگی، افزایش تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوس، بهره گیری از سیستم‌های هوشمند کنترل ترافیک، رسیدگی فوری به تصادفات، نظارت بر تردد ناوگان عمومی حمل بار و مسافر، تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان از برنامه‌های پلیس راه استان می‌باشد.

دستغیب یادآوری کرد: برابر اطلاعیه‌های قبلی، تردد موتورسیکلت‌ها و انواع تریلر و کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی، کالا‌های اساسی یا دارای مجوز در تاریخ ۱۳ فروردین در تمام راه‌های برون شهری استان ممنوع می‌باشد.

این مقام انتظامی گفت: به هم استانی‌های گرامی توصیه می‌گردد در روز طبیعت برای جلوگیری از ازدحام وسایل نقلیه و کندی حرکت و اتلاف وقت در ترافیک، طوری برنامه ریزی نمایند که زمان بازگشت به ساعات پایانی روز که بسیار پرحجم می‌باشد موکول نگردد.

وی یادآور شد: مسافران نوروزی که قصد بازگشت به شهر‌های خود را دارند با مدیریت زمان زودتر سفر خود را شروع نمایند و اگر در طول مسیر بر اثر خستگی دچار حالت خواب آلودگی شدند در محلی ایمن توقف نموده و دقایقی استراحت نمایند و هیچ گاه زمان کم را با سرعت زیاد جبران نکنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.