سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش آتش نشانی اراک در روز طبیعت

تیم‌های عملیاتی آتش نشانی اراک در روز طبیعت در نقاط مختلف شهر مستقرند.

آتش پاد سوم محسن فضلی سرپرست سازمان آتش نشانی اراک گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی و ارائه خدمات ایمنی مطلوب و به موقع به شهروندان در روز‌های دوازدهم و سیزدهم فروردین ایستگاه‌های آتش نشانی در حالت آماده‌باش هستند.

فضلی افزود: علاوه بر این ۱۵۰ آتش نشان، تیم‌های عملیاتی به همراه خودرو‌های امداد و نجات جهت امدادرسانی سریع در زمان بروز حوادث احتمالی در نقاط مختلف شهر بخصوص مبادی ورودی و خروجی از جمله جاده فراهان، سه راهی خمین و ابتدای کوی کوثر مستقر شدند. 

او اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، ۵ تیم سیار در این روز با در اختیار داشتن تجهیزات ایمنی و خودرو‌های سبک و موتورسیکلت آتش نشانی با گشت زنی در سطح شهر و پارک‌های محلی آماده خدمت به شهروندان می‌باشند.

سرپرست سازمان آتش نشانی اراک بیان کرد: کارشناسان ایمنی سازمان آتش نشانی اراک در روز‌های پایانی سال از تمامی بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر بازدید ایمنی به عمل آورده و موارد ناایمن را به مسئولین مربوطه جهت رفع در راستای خدمت به شهروندان ارائه نمودند.

او در پایان از بروز ۸ حادثه در این مدت خبر داد و گفت: بیشترین حوادث مربوط به سوانح خودرویی بود که توصیه می‌کنیم رانندگان عزیز صبوری پیشه کرده و با رعایت نکات ایمنی از حوادث احتمالی جلوگیری به عمل آورده تا سالی بدون حادثه را آغاز نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.