سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم پروژه‌های عمرانی در تعطیلات نوروز

شهردار منطقه دو شیراز از تداوم پروژه‌های عمرانی در ایام تعطیلات سال نو خبر داد.

محمد تولایی شیرازی با اشاره به این موضوع که خدمت رسانی به زائران سومین حرم اهل بیت و پیشرفت طرح‌های عمرانی در ایام تعطیلات نوروز به موازات یکدیگر اجرا شد، گفت: برای زدودن چهره محرومیت از مناطق کم برخوردار نیازمند تلاش جهادی و شبانه روزی هستیم و عملیات خدمت رسانی به شهروندان ولایت مدار شیراز در هیچ برهه‌ای نباید متوقف شود.

او با تشریح برخی از پروژه‌هایی که در ایام نوروز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتند، گفت: بنابر تاکید شورای اسلامی شهر و دستورات شهردار کلانشهر شیراز، اجرای پروژه‌ها در شهرداری منطقه دو بر اساس نیاز‌های منطقه و درخواست شهروندان صورت می‌گیرد و در همین راستا اجرای پیاده راه‌های سلامت به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

تولایی، با تشریح مشخصاتی از این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: پیاده راه سلامت- ورزش جنب پل مدافعان سلامت به مساحت پروژه ۱۵۰۰۰ متر مربع دارای پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد است و با اعتبار شصت و پنج میلیارد ریال مشتمل بر مسیر پیاده روی، پیست دوچرخه سواری و سکوی نشیمن اجرا می‌شود. با اجرای فاز ۳ این محور، طول پیاده راه سلامت- ورزش احمد بن موسی (ع) به ۱۶۵۰متر افزایش پیدا می‌کند.

شهردار منطقه ۲ شیراز در ادامه خبر از اجرای طرح پیاده راه سلامت ورزش ضلع غربی بلوار احمد بن موسی (ع) (بوستان حاشیه ای) به مساحت ده هزار متر مربع با اعتبار پنجاه و هشت میلیارد ریال خبر داد و گفت: این پروژه دارای پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد است و دارای مسیر پیاده روی، محوطه بازی کودکان، ست ورزش صبحگاهی، میز پینگ پنگ، اسکیت، بدمینتون، مینی فوتبال و سکوی نشیمن خواهد بود.

تولایی شیرازی در همین رابطه افزود: پروژه بهسازی پیاده رو بلوار الزهرا (س) به مساحت ده هزار متر مربع دارای پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد است و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید. این پروژه با هدف همسطح سازی پیاده رو و تسهیل در رفت و آمد عمومی بویژه افراد روشن دل و معلولین و افزایش سرانه فضای سبز اجرا می‌شود و مشتمل بر اجرای موزایک فرش، کف پوش بتنی، تک لبه فانتزی و بهسازی و اجرای فضای سبز است.

این مقام عالی شهرداری شیراز با اشاره به یکی دیگر از پروژه‌هایی که در ایام نوروز عملیات اجرایی آن‌ها تداوم یافته است، گفت: احداث سرویس بهداشتی در بوستان شکوفه بلوار الزهرا (س) در فضایی به مساحت ۶۵ متر با ۸ چشمه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در حال اجرا است که این پروژه هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد است.

تولایی از عموم شهروندان فرهنگمدار شیراز و صاحب نظران درخواست کرد تا نظرات خود را برای اجرای پروژه‌ها و رفع محرومیت‌های شهری در منطقه ۲ شهرداری شیراز با این مجموعه در میان گذاشته و در بستری مبتنی بر تعامل و نقد منصفانه زمینه‌های خدمترسانی را تقویت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.