سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۴ سارق از ۸ باند سرقت در استان بوشهر دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از اجرای طرح ضربتی مبارزه با سرقت در استان خبر داد.

سرهنگ جوشن سهرابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرایی شدن مطالبات مردم در ارتقای امنیت و مقابله با سرقت، اظهار داشت: در پاسخ به مطالبات مردمی مبنی بر مبارزه با سرقت و در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان امنیت مردم، پلیس آگاهی استان بوشهر با همکاری کلانتری‌های تابعه طرح ضربتی مبارزه با سرقت را در سطح استان به اجرا گذاشت.

وی از شناسایی و دستگیری سارقان خبر داد و بیان کرد: در راستای اجرای طرح عملیات گسترده و تشدید مبارزه با سرقت در استان بوشهر سارقان مورد شناسایی قرار گرفتند و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته در این طرح 8 باند سرقت منهدم و تعداد 84 سارق به همراه 12 نفر از مالخران دستگیر و با دستور مقام قضایی راهی زندان شدند.

سهرابی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی مأموران پلیس آگاهی استان بوشهر در آماده‌باش قرار دارند افزود: پلیس با سارقان و مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد می‌کند و اجرای طرح مبارزه با سرقت در سال جدید ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر رعایت ایمنی برای جلوگیری از سرقت گفت: گشت‌های مختلف انتظامی به‌صورت محسوس و نامحسوس در شهرها و روستاها فعال هستند و با متخلفان قاطعانه برخورد می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.