سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار فراخوان عضویت در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان عضویت در سازمان جوانان این دستگاه از سن ۵ تا ۳۵ سال آغاز شده است.

کاظم خیری اظهار داشت: علاقمندان به ارائه خدمات بشردوستانه به هم نوعان خود می‌توانند با مراجعه به شعب شهرستانی جمعیت هلال احمر و یا سامانه members.rcs.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

وی افزود: افراد می‌توانند در یکی از کانون‌های جوانان، دانشجویی، طلاب، روستایی، عشایری، دانش آموزی و غنچه‌های هلال عضو شوند.


بیشتر بخوانید


خیری اضافه کرد: علاقمندان پس از عضویت در سازمان جوانان و سازماندهی در کانون‌ها و آشنایی با اهداف و وظایف و آموزش اصول و اهداف در جهت نهادینه‌سازی و ترویج آموزه‌های خدمات داوطلبانه و نوع‌دوستانه و صلح و دوستی و مهرورزی در جامعه و فعالیت‌های عام‌المنفعه و بشردوستانه و امداد و کمک‌های اولیه به طوری که یک جوان با تقویت روحیه نوع دوستی و کمک به هم نوعان و ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی با آموزه‌های علمی امدادرسانی و کمک‌های اولیه در زمان حوادث به کمک مردم آسیب‌دیده بشتابند.

وی ادامه داد: اعضا، در صورت تمایل و توانمندی و گذر از آزمون‌های تخصصی برای ادامه مسیر خدمت‌رسانی در کوتاه مدت جذب سازمان امداد و نجات و در دراز مدت و بعد از ۳۵ سالگی جذب سازمان داوطلبان خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.