سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای هوا در جنوب آذربایجان‌غربی ۹ درجه کاهش یافت

رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: حداقل دمای هوا در شهرستان های جنوب آذربایجان غربی به طور میانگین ۹ درجه سانتی‌گراد کاهش یافته است.

اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: در شبانه روز گذشته حداقل دمای هوا در اشنویه منفی ۴.۷ درجه سانتی‌گراد، سردشت و پیرانشهر به منفی ۴.۴ درجه سانتی‌گراد رسید و این سه شهر سردترین شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی در این مدت بودند.

وی اضافه کرد: در این مدت حداقل دمای هوا در مهاباد و بوکان به منفی سه درجه سانتی گراد رسید، حداقل دما نقده منفی ۲.۹ درجه سانتی گراد، شاهین دژ منفی ۲.۶ درجه سانتی‌گرا و میاندوآب منفی ۲.۳ درجه سانتی‌گراد گزارش شد.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد افزود: در این مدت بیشترین بارش هم در پیرانشهر ۱۱.۷ میلی متر ثبت شده و بارش‌ها در سردشت هفت میلی‌متر، نقده ۱.۵ میلی‌متر، اشنویه ۱.۴ میلی‌متر، شاهین دژ، بوکان و مهاباد نیز حدود یک میلی‌متر ثبت شد.

وی ادامه‌ داد: در شبانه روز گذشته چالدران با حداقل دمای منفی ۵.۸ درجه سانتی گراد سردترین شهر آذربایجان غربی و پلدشت با حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد گرمترین شهر استان گزارش شد و در این مدت دمای هوای مهاباد بین منفی سه و ۱۲ درجه سانتی گراد در نوسان بود.

محمدپور یادآور شد: سرمای هوا در این منطقه تا روز دوشنبه تداوم دارد اما جوی پایدار و آرام در این مدت در منطقه حاکم خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.