سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش دستگاه های خدمات رسان در روز طبیعت در شهرستان تفتان

فرماندار شهرستان تفتان گفت:با نزدیک شدن به روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت)،کارکنان پلیس راهور، آتشنشانی، هلال احمر و اورژانس 115 در شهرستان تفتان جهت ارتقاء امنیت ترافیکی در آماده باش صد در صد هستند.

علیرضا شهنوازان گفت: با نزدیک شدن به روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت)، کلیه کارکنان پلیس راه (راهور) جهت ارتقاء امنیت ترافیکی در آماده باش صد در صد هستند و توصیه ما به شهروندان و مسافران این است که با رعایت قوانین و مد نظر قرار دادن تمهیدات پلیس راه، از وقوع حوادث رانندگی ناگوار پیشگیری کنند.

توصیه نماینده عالی دولت در شهرستان: به رانندگان کلیه رانندگان وسایل نقلیه از توقف در خط‌های عبور همچنین توقف وسایل نقلیه در حاشیه راه‌ها برای عرضه و خرید و فروش کالا که موجب تجمع اشخاص یا وسایل نقلیه در محل یا انحراف دید یا کاهش توجه رانندگان از رانندگی و احتمال وقوع تصادف گردد اجتناب کنند.

صمدپور رئیس پلیس راهور شهرستان تفتان افزود: با توجه به خاتمه تعطیلات نوروز به طور معمول در روز طبیعت عموم هم‌وطنان و شهروندان در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، گردشگاه‌ها حضور یافته و به تفریح می‌پردازند در سال جاری به دلیل تقارن روز ۱۳ فروردین با ایام ماه مبارک رمضان، پیش‌بینی ما این است اغلب تردد‌های روز طبیعت در ساعات بعداز ظهر متمرکز و بوستان‌ها، تفرج‌گاه‌های شهری و مناطق طبیعی حاشیه و اطراف شهرها، با حجم قابل توجهی از تردد مواجه شود.

مصطفی هاشمزهی مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نوک آباد شهرستان تفتان با بیان اینکه اکیپ‌های خودرویی از ساعات اولیه صبح روز ۱۳ فروردین در محل‌های تعیین شده مستقر می‌شوند، افزود: روز ۱۳ فروردین آتش‌نشان در قالب سه اکیپ خودرویی و حدود چند اکیپ موتوری در آماده‌باش خواهند بود.

شهنوازان فرماندار شهرستان با اشاره به اینکه آتش‌سوزی مراتع، سقوط از درختان، غرق شدگی و مار گزیدگی از جمله حوادث احتمالی در روز طبیعت است، گفت: به شهروندان توصیه می‌شود، برای حفاظت و صیانت از محیط زیست و طبیعت شهروندان از روشن کردن آتش و رها کردن آن در مراتع و شکستن شاخه درختان خودداری کنند و با رعایت نکات ایمنی در روز طبیعت از بروز حادثه جلوگیری و تعطیلات نوروزی را با خاطره خوشی به پایان برسانند.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان ازآماده‌باش اورژانس در روز طبیعت و استقرار آمبولانس در پایگاه‌های اورژانس در ورودی و خروجی شهرستان خبر داد.

محل اسکان از قبل تعیین شده برای پیش بینی هرگونه خطرات احتمالی.آرزوی صحت و سلامتی در روز‌های پایان تعطیلات را برای مردم شریف شهرستان تفتان و سایر مردمی که برای گذراندن روز طبیعت به شهرستان تفتان مسئلت دارم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.