سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان و بلوچستان در روز طبیعت، طوفان شدید و دریا مواج

هواشناسی سیستان و بلوچستان باصدور هشدار سطح نارنجی جوی و سطح زرد دریایی اعلام کرد، طوفان شدید و دریا مواج پیش بینی شده است.

مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از بعد ظهر امروز تا صبح دوشنبه (۱۲تا۱۴ فروردین) وزش باد شدید از سمت غرب تا جنوب غرب و در روز یک شنبه طوفان گرودخاک برای مناطق مرکزی و جنوبی استان پیش بینی می‌شود.

حیدری افزود: همچنین از بعد ظهر یک شنبه تا روز چهارشنبه (۱۳تا ۱۶ فروردین) با صدور هشدار زرد دریایی وزش باد شدید با جهت غرب با سرعت ۵۵کیلومتر در ساعت و افزایش ارتفاع موج تا ۲ متر برای مناطق ساحلی و دور از ساحل در دریای عمان پیش‌بینی می‌شود.

محسن حیدری با صدور هشدار نارنجی توصیه کرد: عدم تردد غیر ضروری در زمان غبار آلود شدن هوا، و منع تردد ضروری در جاده‌ای مواصلاتی به ویژه محور ایرانشهر به بم، زاهدان به خاش و خاش به سروان خودداری شود هم چنین از روشن کردن آتش در روز طبیعت پرهیز شود و از اتراق کردن در دامنه کوه‌ها به جهت احتمال ریزش سنگ و از صعود به ارتفاعات خودداری شود.

محسن حیدری توصیه کرد: با توجه به مواج بودن دریای عمان از شنا و تفریحات دریایی خورداری شود و در تردد‌های دریایی به ویژه تردد با شناور‌های سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی احتیاط شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم توسط کلیه فعالان دریایی در نظر گرفته شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.