سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگاه‌های اجرایی که تاکنون اعتبارات را جذب نکرده اند باید پاسخگو باشند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه های اجرایی که تاکنون اعتبارات مصوب سال گذشته را جذب نکرده‌اند، در فرصت باقیمانده جذب اعتبارات را با جدیت پیگیری کنند چراکه باید در این مورد پاسخگو باشند.

محمد کرمی در جلسه شورای اداری فنوج اظهار داشت: دستگاه های اجرایی که تاکنون اعتبارات مصوب را جذب نکرده اند، در فرصت باقیمانده جذب آن را با جدیت پیگیری کنند چرا که برای این موضوع باید پاسخگو باشند و هر مدیری که در این مورد تعلل داشته باشد بازخواست خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه های اجرایی عملکرد سال گذشته شان را نیز ارزیابی کنند و عیوب را پیدا کنند و در سال پیش رو این عیوب را به حس تبدیل کنند.

وی بیان کرد: بازرسی ویژه ایجاد کرده ایم تا بر عملکرد دستگاه های اجرایی در شهرستان ها نظارت کنند و تک‌تک دستگاه‌های اجرایی را ارزیابی می‌کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: ارزیابی دستگاهها به گونه ایست که عملکرد آنها در کف میدان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: هر مسئولی در هر رده و جایگاهی باید کارش را درست انجام دهد و در پی حل مشکلات مردم باشد چرا که وظیفه ما خدمت به مردم است و این خدمت به مردم عمل به فرمان الهی است.

وی خطاب به مسئولین گفت: به دنبال این باشیم که مشکلی را از مردم حل کنیم و اینگونه نباشد که مردم برای حل مشکلاتشان در مسیر ادارات در رفت و آمد و سرگردان باشند.

کرمی عنوان کرد: مسئولین نیز در این حوزه ملاحظه کاری نداشته باشند و نباید بین مراجعه کننده آشنا و غیر آشنا تفاوتی وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان گفت: با تمام وجود باید تلاش کنیم زندگی بهتری را برای مردم مهیا کنیم و مردم نجیب استان نیز باید مطالبه گر باشند و بدنبال احقاق حقوقشان باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بهنام
۱۲:۱۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
از نوسازی مدارس زاهدان شروع کن آقای استاندار..من پیمانکار ۷ ماه مطالبات نتونستم بگیرم دوتا پروژه ۸ کلاسه من تعطیل هستن.اداره هیچ جوابی نداره.هر روز با افزایش قیمت مصالح ساختمانی من ضرر میکنم.این دوتا مدرسه در جاهایی ساخته میشوند که مردم واقعا احتیاج دارن زود افتتاح بشن.خواهشا خواهشا منتشر کنید