سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۲ دستگاه تلفن همراه قاچاق در شاهرود کشف شد

فرمانده انتظامی شاهرود از کشف ۴۲ تلفن همراه بدون مجوز حمل در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش این محموله هفت میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شاهرود از کشف ۴۲ دستگاه تلفن همراه در ایست و بازرسی شهید نوری خبر داد و بیان کرد: مأموران ایست و بازرسی شهید نوری شهرستان شاهرود حین کنترل خودروهای عبوری محور مشهد به تهران به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: در بازرسی از خودروی مذکور یک کارتن حاوی ۴۲ دستگاه تلفن همراه قاچاق از نوع آیفون و نوکیا، که مالک آنها نیز در اتوبوس مذکور حضور نداشت و راننده خودرو از قاچاق بودن آن اظهار بی اطلاعی می‌کرد را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی تلفن‌های کشف شده را هفت میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: با هماهنگی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پرونده در این خصوص تشکیل و همراه با کشفیات تحویل مرجع قضائی شد.

کریمی افزود: که رانندگان خودروهای عمومی نسبت به جا به جایی محموله و بسته‌های مشکوک باید دقت و هوشیاری کامل را داشته باشند و از پذیرش چنین محموله‌هایی جدا خودداری کنند و موارد مشابه را سریعاً از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.