سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از یک تُن مواد غذایی فاسد در استان سمنان معدوم شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان گفت: یک‌هزار و ۹۵ کیلوگرم موادغذایی فاسد از بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۱ تا دهم فروردین طی بازرسی‌ها کشف و معدوم‌سازی شد.

سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان ابراز کرد: چهار هزار و ۸۹۲ بازدید از مراکز عرضه غذایی، عمومی و کارخانجات در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به منظور بررسی سلامت مواد غذایی و رعایت بهداشت در مراکز عرضه از بیست و چهارم اسفند تا دهم فروردین انجام شد.

وی ادامه داد: ۱۲۱ نفر به دلیل حیوان گزیدگی به مرکز درمانی پیشگیری از هاری در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بیست و چهارم اسفند تا دهم فروردین مراجعه کردند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی سمنان اظهار کرد: ۲هزار و ۸۰۹ مورد واکسیناسیون در زمینه‌های مختلف از جمله تزریق واکسن کرونا از بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۱ تا دهم فروردین ۱۴۰۲ در مناطق زیر پوشش این دانشگاه ثبت شد.

وی ادامه داد: ۱۴ هزار و ۶۵۱ مورد آموزش چهره به چهره در زمینه مسائل بهداشتی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به منظور پیشگیری انجام شد.

کسائیان اضافه کرد: ۴۸۰ هزار نفر در شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در (شهرستان‌های سمنان، دامغان، گرمسار، مهدیشهر، آرادان و سرخه) ساکن هستند و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی با اهتمام ویژه از سوی دانشگاه علوم پزشکی در این مناطق پیگیری می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با اشاره به جولان ویروس منحوس کرونا، گفت: هر فرد بالای ۱۸ سال که ۶ ماه از آخرین تزریق دز واکسن کرونایش گذشته باشد باید برای تزریق دز بعدی واکسن مراجعه کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.